NOCAMI RODZĄ SIĘ POMYSŁY, O PORANKACH DZIAŁANIA, WIECZOREM REZULTATY

niedziela, 5 kwietnia 2015
Stukot maszyny do szycia z każdym dniem staję się nieodłącznym dźwiękiem mojego życia.
"Forma", " stębnówka" i wiele innych krawieckich pojęć na stałe zawitało w moim słowniku i niejednokrotnie zmyło sen z moich powiek. Mówią, że pierwszym obowiązkiem artysty jest opanowanie rzemiosła. Dlatego też staram się stale poszerzać swoją wiedzę, rozwijać umiejętności oraz nabywać coraz to nowsze doświadczenia. Każda złamana igła, każda kolejna minuta spędzona przy maszynie to próba dążenia do krawieckiej perfekcji. Przede mną jeszcze długa droga. Rezultaty jednak dają mi ogromną satysfakcję oraz utwierdzają mnie w przekonaniu,że mogę mieć to czego chcę. Bo to właśnie chęć posiadania idealnych modeli i siła wyobraźni zmotywowała mnie do poznania i doskonalenia umiejętności szycia.




Zawsze wiedziałam, że moda to dziedzina, w której mam coś do powiedzenia, a raczej coś do uszycia! Analizuję, kreuję aż w końcu tworzę projekty, które odzwierciedlają moje własne ja. Projekty, które mam nadzieję niebawem nie tylko ja będę nosić.

Blog powstał z przekonania o sile własnego ja, pasji i determinacji do tworzenia swoich projektów. Znajdziecie tutaj zarówno sporo luźnych elementów codziennych stylizacji jak
i moją wersję elegancji i klasyki.

Zapraszam więc do śledzenia moich zmagań z maszyną, światem mody i własnymi pomysłami oraz do komentowania -chętnie poznam wasze zdanie, uwagi oraz cenne rady.


                                      A już jutro... pojawi się pierwszy post!

2 komentarze