PIERWSZY SAMODZIELNY MODEL - CZARNY PŁASZCZ

poniedziałek, 6 kwietnia 2015
data:post.title

Nie jestem samoukiem, chcąc szybko pojąć umiejętność szycia i cieszyć się własnymi ubraniami zapisałam się do szkoły szycia i projektowania ubioru. Po jej ukończeniu osiągnęłam II stopień szycia, dla niewtajemniczonych dodam, że kończąc II stopień szycia potrafisz już samodzielnie uszyć spódnicę, spodnie, sukienkę i żakiet. Ale nie płaszcz - umiejętność szycia konfekcji ciężkiej pozyskujesz na III stopniu. Jednak na potrzebę chwili i ogromnych chęci, nie myśląc o rezultatach - zakupiłam materiał i zabrałam się do pracy. 
Wybrałam prosty krój, który połączyłam z pikowaną skórą i całkiem niezłym ocieplaczem.
Szyjąc ten płaszcz popełniłam wiele błędów ale i bardzo dużo się nauczyłam. Ci którzy o szyciu coś wiedzą zobaczą w nim kilka defektów. Ja jednak przyznam, iż mimo że sporo w nim do poprawki to dobrze się prezentuje, dzielnie służy mi kolejny sezon i przede wszystkim bardzo lubię go nosić.









12 komentarzy

  1. BArdzo ładny :) BUty również ciekawe - jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie!:) Jak dla mnie wzór idealny! Prosty, klasyczny płaszczyk do wszystkiego:) Jeśli można spytać skąd wykrój? Burda? Internet?:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) skorzystałam z wykroju z burdy ale niestety nie pamiętam który to był numer i model. Jeśli uda się go znaleźć dam znać:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Genialny! Ja tam na zdjęciach nie widzę żadnych niedociągnięć, możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń