PROSTA BLUZA Z KAPTUREM

sobota, 25 kwietnia 2015
data:post.title

  
Model wzorowany na męskiej bluzie, a odszyty na podstawie bardzo prostej damskiej bluzy z Burdy. Z założenia bluza jest znacznie "większa". Pierwowzór sięga nieco nad kolana, ma długi rękaw i nieco większy kaptur. Wygląda genialnie, niestety z pospiechu pominęłam etap dekatyzacji materiału, dlatego też po pierwszym praniu materiał nieco się zbiegł - bluza jest znacznie krótsza, a rękawa nie muszę już podciągać. No cóż na błędach uczę się najwięcej:) Bluza na pewno zostanie uszyta raz jeszcze, ale ta która powstała zupełnie przypadkiem też dobrze wygląda i świetnie się nosi. Bardzo fajny efekt dają złote zamki w rękawach. Ostatecznie jednak zdecydowałam się je wypruć ponieważ metal nieco mnie drażnił. Myślę, że przy kolejnej zastosuję już plastikowy zamek lub atrapę złotego zamka który podszyję materiałem, ponieważ model z zamkiem znacznie ciekawiej wygląda.













2 komentarze

  1. Fajny, wygodny, codzienny ciuch. Nie przepadam za kapturami ale Twoja nieoczywista wersja bardzo mi się podoba.No i blog zapowiada się bardzo ciekawie więc będę tu, do Ciebie, zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń