BLUZA W KRATĘ - BLACK&WHITE

niedziela, 10 maja 2015
data:post.title


Tak mi się spodobała ta czarna bluza, którą już widzieliście, że postanowiłam uszyć jeszcze jedną. Tym razem postawiłam na kratę w moich kolorach. Choć coraz częściej skłaniam się ku kolorowym rzeczą to bardzo długo wybierałam głównie czarne ubrania, stosując jedynie biały jako akcent w moich stylizacjach.

Model black&white to ten sam model co czarna bluza, tylko znacznie wydłużony. Powiększyłam też kaptur i dodatkowo go podszyłam. Tym razem zdecydowałam się też na naszywane kieszenie.Do tej pory wszywałam je w bok, jednak uwaga! ten model krojony jest z całości - nie jest zszywany z boku. Poza tym przy tak cienkim materiale mogłam pozwolić sobie na naszycie kieszeni, nie tworząc w ten sposób niepotrzebnych i niewygodnych zgrubień. Mają one też nieco niestandardowy krój, są węższe niż zwykle ale głębokie. Postawiłam na dłuższe sznurki, widoczne też z tyłu bluzy. Tym razem w rękawy wszyłam  plastikowe zamki, są znacznie wygodniejsze i w tym przypadku dają świetny efekt.






Jeszcze zdjęcie na Instagram :) https://instagram.com/myselfbymglej/






A kto jeszcze nie widział czarnej bluzy zapraszam tutaj : http://myselfbymglej.blogspot.com/2015/04/prost-bluza-z-kapturem-jako-okrycie.html

7 komentarzy