CHABROWO - LIMONKOWA SPÓDNICA Z ZAKŁADKAMI

niedziela, 31 maja 2015
data:post.title

Tym razem spódnica. Uszyłam ją na postawie klasycznej spódnicy, od której w zasadzie każdy uczący się szyć musi zacząć. Zatem nic trudnego. Ale dodałam do niej dwie zakładki w tym samym kolorze, wszywane w bok spódnicy i skonstruowałam dodatkową warstwę z limonkowej tkaniny. To taka moja baskinka :) O kolorach wiecie już wszystko. Ale co sądzicie o tym modelu? Gdyby nie te kolory można by ją nosić cały czas! Ale zapewniam powstanie stonowana wersja..
A stylizacja to 100% myself by dorota mglej! Wszystko już widzieliście - biała bluzka raz jeszcze, a poprzednio w towarzystwie różowych spodenek. I marynarka, wcześniej jako część mojej wersji garnituru - dzisiaj jedynie jako dopełnienie całości. 












8 komentarzy

  1. Wow! Spódniczka robi niesamowite wrażenie! I te białe szpilki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) A jeśli chodzi o szpilki to podzielam Twój zachwyt! pozdrawiam

      Usuń
  2. O zestawie kolorystycznym nie wypowiem się, bo to moje ulubione kolory ;) :) i na ten sezon letni zrobiłam sobie już kilka rzeczy w tych kolorach....
    A kształt spódnicy - genialny!! Rzadko nosze spódnice... ale chyba coś takiego sobie uszyję, bo "zwariowałam" jak to zobaczyłam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko dorzucę pomarańczowy, bo mam w takich kolorach buty ;)

      Usuń
    2. dziękuję:) i na dodatek te kolory są teraz na topie, a więc szyj!! pozdrawiam

      Usuń