BORDOWA OŁÓWKOWA SUKIENKA Z GIPIUROWYMI PLECAMI

piątek, 1 maja 2015
data:post.title
                                                                            
                                                              
Odkąd zaczęłam szyć poszukiwanie idealnej sukienki na wesele czy inną okazję stało się przyjemniejsze. Zwykle związane to było z licznymi odwiedzinami galerii, co w zasadzie przynosiło więcej zmęczenia. Przyznajcie szczerze trzeba się nieźle nachodzić by znaleźć jakąś fajna sukienkę. Dobrze skrojoną, w idealnym kolorze czy fasonie dla nas. A nie wspomnę już o tym, że trzeba się trochę nakłopocić by znaleźć sukienkę, w której nie spotkamy innej dziewczyny tego wieczoru. Dlatego odkąd szyję zaproszenia na jakąkolwiek uroczystość sprawiają mi podwójna radość! To dobra okazja do stworzenia kreacji dla mnie czy którejś z moich sióstr. 
Ta sukienka powstała na specjalne zamówienie dla mojej siostry na wesele. Pomysł był jej. Miała to być prosta bardzo klasyczna sukienka z koronkowym akcentem na plecach. W związku z tym, że moja siostra jest bardzo szczupła, musiałyśmy stworzyć mocno taliowaną sukienkę, w której nie tylko będzie w stanie się poruszać ale i tańczyć. Materiał nie jest elastyczny ale dzięki odpowiednim zaszewka udało nam się uzyskać ten efekt. Jakiś czas temu szyłam bardzo podobny model, w którym plecy wykończyłam wszytą cienka koronką.  Jednak tym razem koronkowy akcent na plecach miał być znacznie mocniejszy, dlatego postawiłyśmy na gipiurę. Można ją swobodnie wyciąć i w ten sposób uzyskać świetny efekt.  Siostra zadowolona! A Wam jak się podoba?








4 komentarze

  1. pomysł i wykonanie super :))) jestem na tak ! :D poza tym pasuje do siostry blondynki taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie też bardzo spodobał się ten pomysł i kolor:))

      Usuń
  2. jest fantastyczna :) .... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń