DRESOWY PŁASZCZYK

niedziela, 3 maja 2015
data:post.title
 
Okrycia wierzchnie to zdecydowanie to co lubię szyć najbardziej. W przyszłości potrzebna mi będzie spora garderoba by je pomieścić bo pomysłów jest już sporo i wciąż przybywa. Gdyby uszycie niektórych z nich nie pochłaniało tyle czasu pewnie miałabym ich nieskończoną ilość. Są jednak modele, które szyje się szybko i bardzo prosto. 
Przedstawiam Wam znacznie lżejszą odsłonę płaszcza niż te które widzieliście do tej pory. Prosta pudełkowa forma dzięki dużym kieszeniom i zakładce na plecach, która podczas ruchu i pracy pleców otwiera się, tworzy bardzo ciekawą wiosenną propozycję okrycia wierzchniego. Dla lubiących podciągać rękaw do łokcia jak ja, skróciłam go. Dzięki czemu uniknęłam nadmiaru gromadzącego się materiału w tym miejscu, co przy tak grubej tkaninie źle wygląda i jest niewygodne. Od jakiegoś czasu w moich ubraniach wyzbyłam się też wszelkich zapięć. Lubie kiedy "rozpinane" ubranie swobodnie opada z przodu. Mogę się nim mocniej otulić kiedy jest zimno i lekko rozrzucić na boki kiedy mi cieplej. Po co obciążać lekką prostą formę zamkami czy guzikami. Przecież w większości przypadków i tak się tego nie używa.

Do uszycia płaszczyka zastosowałam dzianinę dresową z misiem, jest bardzo ciepła i przyjemna dla ciała. To dobry wybór gdy przy obecnych chłodniejszych jeszcze dniach chcemy postawić na wiosenne już ubranie.


20 komentarzy

  1. Świetny płaszczyk, wszystko mi się w nim podoba:) korzystałaś z jakiegoś wykroju czy sama przygotowałaś formę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Znalazłam jakiś prosty wykrój w Burdzie i na jego przykładzie przygotowałam swoja formę, pozdrawiam:)

      Usuń
    2. a można wiedzieć która to burda? piękny ten płaszczyk ! też jestem fanką odzieży bez zapięć :) a zwłaszcza wszelkiego rodzaju marynarek, uwielbiam proste rzeczy, a wolę postawić na fajny wzór, czy kolor

      Usuń
    3. dziękuję:) hmm właśnie problem polega na tym, że sama nie wiem która to burda:( ale jak tylko uda mi się ja znaleźć to podam tutaj nr modelu i magazynu, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Płaszczyk bomba! Aż zzieleniałam z zazdrości ;) Czekam z niecierpliwością na informacje dotyczące podklejania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję! mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej zebrać za pisanie cennych rad dla Was:) pozdrawiam

      Usuń
  3. REWELACYJNY!!!!
    Bardzo mi się podoba, forma, kolor, dresówka :)
    Wyglądasz w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszujesz mi taki ? PROSZEEEEEEEEEEEE ! ( Zapłacę : mój email: magdahanczak@gmail.com) Maszyna mi padła ;/ Szukam czegoś na wiosne ale nic nie moge zneleżć od miesąca, a ten jest idealnyyy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest jakaś szansa na kupno takiego płaszcza? kstefani@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o wiadomość na maila, pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam a uszylaby mi taki płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już myślę o jesieni i w planach mam uszycie podobnego. Powala mnie Twoja perfekcja i dokładność. Wszystko jest maksymalnie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję ! Powodzenia w realizacji jesiennych szyciowych planów :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Witam czy jest mozliwosc zakupienia takiego cudnego plaszczyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o maila - myself.mglej@gmail.com , pozdrawiam :)

      Usuń