RÓŻOWE SZORTY I PROSTA BLUZKA

piątek, 29 maja 2015
data:post.title


Mamy tutaj spodenki jeszcze z kolekcji Play with colours. Fason prosty, tym razem postawiałam na fakturę tkaniny. Materiał jest mięsisty więc i spodenki wyszły dość obszerne. Są jednak bardzo wygodne w użytkowaniu. Dopełniłam je nowością w mojej szafie. Pudełkowa bluzka z białego żakardu. Tkanina pochodzi z materiałowego dobytku mamy. Fason od dawna mi się marzył. Został też zaplanowany jako dodatek do pewnej stylizacji. Szyty jako test formy. Fason nie pozwala na wciąganie bluzki przez głowę, zastosowałam więc srebrny zamek. Oba modele są bardzo proste w formie. Uniwersalne i wygodne, idealne jako dopełnienie stylizacji i jako jej podstawa. A ich połączenie tworzy bardzo łady look, zobaczcie sami.















Prześlij komentarz