CHABROWY GARNITUR

niedziela, 24 maja 2015
data:post.title

To zdecydowanie najodważniejszy kolorystycznie zestaw w mojej szafie!

O kolorach mogliście już poczytać przy okazji posta prezentującego całą kolekcję. Dzisiaj więc skupmy się na samych modelach. Marynarka podbiła już nie jedno serce:) Krój jest raczej klasyczny, wydłużyłam jedynie przody i mocno ją wytaliowałam. Skupiłam się tutaj głównie na ramionach. Chciałam, żeby były poniesione ale nie sterczące. Zastosowałam więc odpowiednie poduszki i dzięki wparciu nauczycielki szkoły szycia, stworzyłam własną formę ramion. Całość powstała na podstawie prostego wykroju marynarki z Burdy. Podczas samego szycia wprowadziłam kilka poprawek wstępnej formy i połączyłam ją z wykrojem ramion. W ten sposób powstała moja marynarka. Jeżeli chodzi o spodnie, to prosty model z Burdy. Wstępnie miały to być szerokie,  bardzo długie spodnie. Nie wyszło jednak tak jak chciałam więc w trakcie szycia przemodelowałam je na chinosy. Niestety podczas tych przeróbek materiał i przeszycia nieco ucierpiały, nie zwracajcie więc na nie zbytniej uwagi,  nie wyglądają dobrze:) 










6 komentarzy