ULA MGLEJ DLA MYSELFBYDOROTAMGLEJ

niedziela, 17 maja 2015
data:post.title



Z ogromną radością pragnę Was poinformować, że w końcu udało mi się namówić moja siostrę - Ulę by podzieliła się również z Wami swoimi niesamowitymi dziełami. Jej specjalizacją są robótki ręczne i wszystko co z tym związane. Ula jest osobą z ogromnym pokładem cierpliwości do małych rzeczy. Zawsze tworzyła dekoracje do naszego domu. Trzeba przyznać, że ma do tego smykałkę. Przecież to ona kupiła swoją pierwszą maszynę do szycia by móc przerabiać i obrabiać rzeczy do domu. To ona dawała mi pierwsze lekcje szycia. Jednak nie wciągnęło ją to tak jak mnie. Ale odkurzyła stare druty zalegające gdzieś w szafie i zaczęła tworzyć piękne rzeczy. Wchodząc w to głębiej odszukała też stare szydełko i zaczęła działać. Każdą wolną chwilę spędza z nimi. Cały czas poszukuje nowych inspiracji i wzorów. Nie ukrywam, że i ja się w to wciągnęłam. Spokojnie, na drutach jeszcze nie potrafię robić, umiejętność szydełkowania też jest mi obca, ale moje zainteresowania poszerzyły się o dział robótek ręcznych. Od jakiegoś czasu z zainteresowaniem sięgam więc nie tylko po "Burdę" ale i po "Mollie Potrafi". Dobytek Uli się powiększa, pojawiają się nowe akcesoria, a wraz z nimi nowe cuda w naszym domu.
Zapraszam więc do śledzenia artystycznych zmagań Uli, obiecuję że warto!

A oto kilka zdjęć związanych z Uli pracą, jak widać niektóre elementy już się tworzą.
Możecie też zobaczyć tutaj te starsze akcesoria, które wciąż dzielnie służą. I mimo, że wspomagane nowymi to nadal pozostają niezastąpione.







  
A na koniec nowość na myselfbymglej!

Obserwując Uli zmagania z drutami i szydełkiem, w mojej głowie pojawił się pomysł. Postanowiłam podzielić mój blog na dwa działy : FASHION i HOME. 

Dział FASHION poprowadzę ja. Jak już Wam wiadomo projektuję i szyję własne ubrania. W tym dziale będziecie mogli zobaczyć moje projekty oraz propozycji stylizacji z nimi w roli głównej. Jeśli tylko się uda i właścicielki pozwolą to pochwalę się też projektami dla innych. Zajdziecie tam również krótki artykuły związane z szyciem. Będzie sporo o tym jak szyć, na co zwracać uwagę i z czego korzystać by uzyskać ciekawy efekt. Ponad to przygotuję dla Was recenzję książek związanych z szyciem oraz relacje z wydarzeń, w których będę miała okazję wziąć udział.

Dział HOME oddaję w ręce mojej siostry. Ula pokaże Wam swoje dotąd stworzone produkty - poduszki i koszyczki, nowe projekty oraz propozycje dekoracji domu. Codziennie pojawiają się nowe pomysły. Cały czas rozwija swoje umiejętności więc z czasem na pewno zobaczycie mnóstwo ciekawy rzeczy do domu i użytku codziennego. Szczególnie w okolicach świąt! Myślę więc, że na drutach czy szydełku nie poprzestanie i pokaże Wam więcej.  Cichutko też dodam, że mamy już sporo wspólnych projektów i pomysłów gotowych do realizacji, zainteresowani?





7 komentarzy

  1. Super, cieszę się, że blog się rozwija! Nie mogę się doczekać aż zobaczę dzieła Uli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) pierwsze dzieła Uli już niebawem na blogu:)

      Usuń
  2. Jestem niesamowicie ciekawa efektów Waszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zapraszam do oglądania i śledzenia naszych zmagań:)

      Usuń
    2. Zatem zapraszam do oglądania i śledzenia naszych zmagań:)

      Usuń