CZARNA LETNIA SUKIENKA

niedziela, 21 czerwca 2015
data:post.title

Uszyłam tę sukienkę na wakacje w Grecji.  Potrzebowałam czegoś cienkiego i zwiewnego, co mogłabym zarzucić na strój kąpielowy podczas szybkiego obiadu w tawernie nad basenem. Jednocześnie chciałam utrzymać na tyle odpowiedni styl by móc w jednym stroju wyglądać dobrze zarówno podczas kawy w ogrodzie jeszcze przed opalaniem, jak i  dobrze się prezentować podczas wieczornego spaceru czy drinka w barze na plaży. Zależało mi po prostu na tym, bym w dniu który zamierzałam spędzić na terenie hotelu nie musiała skupiać się na stroju i tracić czasu na przebieranie się. 
Bardzo wygodna w noszeniu, tkanina w ogóle się nie gniecie. Krój przewiewny i mimo wszystko nieco elegancji:) Sukienka stała się moim ulubionym letnim strojem. Żałuję, że nie udało się zrobić więcej zdjęć z wakacji by ją zaprezentować ale wtedy jeszcze nie sądziłam, że kiedykolwiek założę bloga. Pokusiłam się jednak na jej uchwycenie podczas ostatniego wypadu nad wodę, oto efekty. Zapraszam do oglądania! 



6 komentarzy

  1. Bardzo ładna ta sukienka, prosta, elegancka i ma mój ulubiony dekolt na plecach. W tej wersji możesz nosić ją na wiele sposobów, ponieważ takie uniwersalne kroje dają wiele możliwości:-). Fajny pomysł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza ulubiona:) Sprawdza się świetnie nie tylko na wakacjach,noszę ją dosłownie do wszystkiego! pozdrawiam

      Usuń
  2. Super, rzeczywiście bardzo uniwersalna na wiele okazji. Chyba też muszę pomyśleć o czymś podobnym. Podpowiesz, co to jest za tkanina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) to chyba coś w stylu żorżety, pozdrawiam

      Usuń
  3. Dekolt na plecach jest mega! Bardzo ładna, prawdziwy klasyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelka! Idealna do klapek i na obcas.

    OdpowiedzUsuń