SUKIENKA Z TKANINY JUTOWEJ

niedziela, 28 czerwca 2015
data:post.title

Na zakończenie szkoły szycia otrzymałam od właścicielki nie tylko dyplom ale i kilka pięknych unikatowych tkanin sprowadzonych z zagranicy. Sukienka, którą dzisiaj prezentuję została uszyta z jednego z nich. Co to za materiał? Wygląda nieco jak tkanina, z których zrobione są worki na ziemniaki, tzw tkanina jutowa. Jest pleciona z grubych włókien, dlatego całość musiałam podszyć żeby się nie posypała. Tkanina jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku, nie gryzie. Jedyną jej wadą jest strzępienie się i wyciąganie włókien w miejscach niewspomaganych inną tkaniną. Model wziął się z połączenia spódnicy z zakładkami mojego projektu oraz nietypowo przeszytej góry jednego z modeli Burdy. Dekolt opracowałam podczas szycia. Jak Wam się podoba ten model?:)









7 komentarzy

  1. Pięknie, po prostu. Sukienka jest z jednej strony prosta, minimalistyczna, ale ma bardzo ciekawy krój. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Uwielbiam takie stylizacje, a ten kolor to jeden z moich ulubionych. Materiał bardzo ciekawy. Gratuluję:-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka genialna! Aż zapragnęłam taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota motywujesz z każdym projektem. Pora wyciągnąć swoją maszynę i ruszyć z szyciem...
    A sukienka ( jak wszystkie Twoje projekty) wyśmienita! Pozdrowienia z Bukaresztu JL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę:) wyciągaj maszynę, szyj! pozdrawiam

      Usuń