PODUSZKI - PUDROWY RÓŻ I STRACIATELLA

sobota, 13 czerwca 2015
data:post.title

Docierają do mnie kolejne kolory motków włóczki bawełnianej. Firma www.bobbiny.pl oferuje tyle wzorów i kolorów, że nie sposób się zdecydować. Chciało by się mieć je wszystkie! Zatem za ich sprawą cały czas poszerzam moją kolekcję. Dzisiaj zaprezentuję Wam mój zestaw. W ciekawy sposób pokażę jak przy wykorzystaniu podstawowego wzoru wyeksponować kolor, a dzięki delikatnej kolorystyce podkreślić  wzór.

Tym razem zdecydowałam się na wzorowy hit lata czyli paski. Z czarno białej włóczki stworzyłam prosty wzór poduszki by główną rolę grał tutaj kolor. Podczas pracy nad ściegiem mieszanie się pasków i kolorów stworzyło zupełnie nowy wzór. Efekt końcowy zaskoczył nawet mnie:) Powstały wzór kojarzy mi się ze straciatellą, stąd nazwa poduszki.

Jakiś czas temu stałam się szczęśliwą posiadaczką wydania specjalnego magazynu Mollie - To proste! Czas na druty dla początkujących. Znalazłam tam mnóstwo ściegów, które z ciekawością testuję i wprowadzam w moje nowości. Różowa poduszka powstała przy wykorzystaniu ściegu dżersejowego w połączeniu ze ściegiem ryżowym. Pierwszy z nich jest to uniwersalny splot polegający na przerabianiu w jednym rzędzie wszystkich oczek na prawo, a w kolejnym wszystkich na lewo. I tak na zmianę. Drugi (widoczny wzór na środku poduszki) polega na przerabianiu oczka prawego i lewego na zmianę. W ten sposób powstała poduszka sweet pink.
Poduszki są w dwóch różnych rozmiarach: sweet pink - 30 cm/30 cm, natomiast straciatella 35cm/35cm. Do ich wypełnienia wykorzystałam małą poduszkę z Ikea oraz zwykłą poduszkę antyalergiczną. 
Zapraszam do oglądania efektów końcowych! 















4 komentarze

  1. Pasowały by mi te poduchy:). Są cudne - zapraszam do obejrzenia mojej poduchy w babcinym klimacie.
    http://mojepastelowehandmade.blogspot.com/2015/06/babcine-klimaty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienia przyjmujemy w każdej chwili!:) dziękujemy, Twoja również jest piękna:) pozdrawiamy

      Usuń
  2. Świetne poduchy. Bardzo podobają mi się włóczkowe rzeczy z Bobbinów :)

    OdpowiedzUsuń