BLUZA Z DEKOLTEM NA PLECACH WE WZORKI

piątek, 5 czerwca 2015
data:post.title


Mamy piękny długi weekend, łapiemy więc promienie słońca odsłaniając ciało. Wieczory jednak bywają jeszcze chłodne więc na późne wyjście czy spacer przyda Nam się bluza. Zwykle to słowo kojarzy się ze stylem sportowym. Nie tym razem!
Bardzo lubię dresową dzianinę, jednak nie zawsze mam ochotę na sportowy styl jaki narzuta większość modeli wykonanych z tego materiału. Dlatego stworzyłam moją bluzę. Dzięki tkaninie jest wygodna, miękka i bardzo przyjemna w użytkowaniu. A jej krój pozwala mi na zachowanie przysłowiowej elegancji i kobiecości. A do tego ten wzór. Znalazłam go,na którejś z facebookowej grup z tkaninami. Trochę sobie poleżała, bo właściwie najpierw miała to być prosta bluza wciągana przez głowę. Z czasem jednak zrodził się nowy pomysł:)
  


Prześlij komentarz