DUŻY STALOWY KOSZ I KILKA SŁÓW O WARSZTATACH BOBBINOWANIA Z MAMANUFAKTURĄ W KRAKOWIE

czwartek, 23 lipca 2015
data:post.title

Robótek ręcznych jak każdy uczyłam się w szkole. Nie wiele pamiętam z szydełkowania, z tamtych czasów głównie pozostała mi umiejętność robienia na drutach. Odkurzyłam druty i postanowiłam spróbować własnych sił w szydełkowaniu. Jestem samoukiem, dlatego od dłuższego czasu chciałam wziąć udział w warsztatach czy kursie szydełkowania, żeby nauczyć się czegoś więcej. Niestety większość takich spotkań nie była mi po drodze – odległość albo termin kolidowały z moimi codziennymi obowiązkami. Jednak w końcu  się udało!

Jakiś czas temu  odbyły się Warsztaty Bobbinowania z Mamanufakturą w Krakowie, w których miałam przyjemność uczestniczyć. Basia – prowadząca warsztaty, podzieliła się z nami swoim doświadczeniem, a przede wszystkim udzieliła cennych wskazówek i porad. Każdy z uczestników mógł liczyć na indywidualne wsparcie i pomoc.

Basia jest osobą pełną pasji i uwielbia kosze :) dlatego też głównym celem warsztatów było stworzenie takiego kosza. Nauczyłam się m.in. jak zrobić idealne dno, aby się nie falowało, jak utrzymać formę kosza oraz jak ładnie go wykończyć. Rozwiała wszelkie moje wątpliwości i zaraziła mnie ogromną pasją, energią oraz radością do tworzenia. Do tej pory robiłam małe koszyczki, ponieważ nie do końca potrafiłam sobie poradzić z dużymi formami. Jednak po warsztatach to się zmieniło. Te kilka godzin spędzonych w gronie szydełkowych Pań jest dla mnie ogromnym zastrzykiem wiedzy i doświadczenia, dlatego też postanowiłam kontynuować rozpoczętą tam pracę. 

W ten oto sposób powstał duży stalowy kosz :) Jestem z niego dumna! 












Prześlij komentarz