TIULOWA SPÓDNICA I KRÓTKA BLUZKA - SUMMER WEDDING LOOK

niedziela, 12 lipca 2015
data:post.title

Wczoraj miałam przyjemność wziąć udział w przyjęciu weselnym. Na tę okazję postanowiłam przygotować nietypowy strój. Od razu zastrzegłam sobie, że nie może to być sukienka. Postawiłam na stylizacje składającą się z bluzki i spódnicy. 

Taką bluzkę chciałam mieć w szafie już od dawna - prosta pudełkowa forma, nieco nad pępek, wykonana z pianki. Zdecydowałam się na surowy stan więc nie wykończyłam brzegów. Tkanina nie strzępi się i nie ciągnie więc mogłam sobie spokojnie na to pozwolić. Jest miękka i bardzo przyjemna w noszeniu, na dodatek bardzo elastyczna dzięki czemu mogłam swobodnie wciągnąć ją przez głowę nie stosując dodatkowego zapięcia przy szyi. Ten typ bluzki zdecydowanie polecam! Co ciekawe mimo iż pianka nie jest tkaniną cienką i przewiewną to dzięki tak luźnej formie stroju nadaje się na letnią pogodę:) Jeżeli chodzi o dół to zamarzyła mi się pudrowo różowa, tiulowa spódnica. Zależało mi na tym, by była bardzo delikatna. Dlatego zastosowałam szyfon jako podszewkę spódnicy i bardzo cieki tiul. Mimo czterech warstw tiulu i dwóch warstw szyfonu spódnica nie jest za bardzo obszerna, a tiul unosi się w okół niczym mgiełka co daje niesamowity efekt. Połączenie tych dwóch modeli bardzo mi się spodobało, wyszło tak jak chciałam - delikatnie i letnio.

Zapraszam do oglądania efektu końcowego!













MATERIAŁ: spódnica - puchaty tiul ( 4 warstwy) , materiał spodni
                       bluzka - pianka

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: spódnica- puchata, na pasku
                                                              bluzka - oversize, pudełkowa forma, bez wykończenia

5 komentarzy

  1. Super wyszło! Lekko i delikatnie. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrałaś kolory, a Twoje uszytki są bardzo w moim guście, kobiece i z klasą. Taką spódniczkę planuję uszyć od dawna, ale jeszcze nie odważyłam się:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie czekaj, szyj! Nie trzeba tutaj dużo odwagi, a efekt robi świetne wrażenie, pozdrawiam

      Usuń
  3. Ktoś wie gdzie teraz dostanę taką bluzkę? Nigdzie nie widzę, chyba że w komplecie ze spódnicą, ale spódnice już mam...

    OdpowiedzUsuń