DRESOWA SUKIENKA Z FALBANKĄ

poniedziałek, 20 lipca 2015
data:post.title

Ten fason sukienki pojawił się w sklepach jakiś czas temu i na dobre tam zagościł. Skusiłam się na jej wersję w postaci czarnej bluzy połączonej z koronkowym dołem. Spodobał mi się ten krój, polubiłam go i tradycyjnie wymyśliłam swoją. Umiejętność szycia to na prawdę ogromny plus, to czego sobie przysłowiowo zamarzysz możesz mieć dwa dni później (o ile Ci czas na to pozwoli).

Po odszyciu dresowych płaszczyków został mi kawałek materiału. Za mały by uszyć kolejny płaszczyk czy któryś z nowych projektów okryć wierzchnich, a za duży by go zmarnować. Pomysł na tę sukienkę i wykorzystanie tego materiału na jej odszycie, gdzieś przypadkiem zaistniał w głowie. Więc kiedy tylko udało mi się  wykrzesać krótką, wolną chwilę - postanowiłam ją wykorzystać na bardzo szybkie odszycie ten sukienki. Coś na szybko? więc stawiamy jedynie na overlock. Wciąż nie przekonuje mnie ta technika, szew wydaje się zbyt słaby. Dlatego dla bezpieczeństwa, niektóre elementy wzmocniłam dodatkowym przeszyciem.

Sukienka została wykonana z dresówki z misiem, w związku z czym jest dość ciepła. Ze względu na tę tkaninę zdecydowałam się również na nie wykończenie brzegów. W tych miejscach materiał lekko się roluje, ukazując w ten sposób kawałek spodniej wersji tkaniny ( biały miś) co daje bardzo fajny efekt.















11 komentarzy

  1. Bardzo fajna sukienka :) podoba mi się ten fason, jest dziewczęcy, wygodny, a szara dresówka z surowymi brzegami to dla mnie świetna sprawa. I dzięki tym surowym brzegom ubrania szyje się błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) zgadzam się , jest super wygodna! i bardzo przyjemna w szyciu, pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładna sukienka, taka dziewczęca i urocza w swojej prostocie. Ja jakiś czas temu odczułam przesyt dresówką, po tym jak uszyłam kilka sukienek z krótkim rękawkiem, a następnie przyszła kolej na czapkę i szalik dla Synka. W tej chwili mam tymczasową abstynencję dresową:-). Ale kto wie, pewnie za jakiś czas wrócę do tego materiału. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) a ja dresówkę wręcz pokochałam! Bardzo lubię ją nosić i przede wszystkim szyć. Jest bardzo wygodna i uniwersalna więc z pewnością i Ty do niej powrócisz, pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu ubóstwiam tą sukienkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest możliwość odkupienia wykroju tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość zamówienia sukienki na wymiar:)
      Nie sprzedaję moich wykrojów.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Informacji dotyczących zamówień udzielam na maila, proszę o wiadomość:)

      Usuń