WHITE

niedziela, 5 lipca 2015
data:post.title


Kiedyś w mojej szafie jedynie jako dodatek, dzisiaj bardzo często podstawa stylizacji. Biel rozkochała mnie w sobie na dobre. Z dnia na dzień powstaje coraz więcej stylizacji w tym kolorze. Coraz częściej decyduję się na białe tkaniny (przebierając jedynie w fakturze materiału) oraz proste, geometryczne formy. Na dobre zagościły również u mnie oversizowe kroje. Sukienka, którą dzisiaj prezentuję jest modelem łączącym te dwa upodobania. Być może to ona zapoczątkowała nowy styl w mojej szafie i na dobre przełamała rządzącą tam czerń. Nie jest nowością, jest już ze mną od jakiegoś czasu. Jest jednym z ubrań szytych na potrzebę chwili - wakacje. Nigdy nie potrzebowałam białej sukienki, jakoś nie było okazji by ją założyć ale miałam już pomysł, tkaninę oczekującą na swój moment, maszynę do szycia i dobry pretekst więc grzechem było tego nie wykorzystać. 

Stylizacja w jednym kolorze pozwala nam na zabawę krojem ubrań. W ten sposób główną rolę gra faktura materiału i forma modelu. Rezygnując ze wzorów na tkaninie przede wszystkim eksponujemy dodatkowe przeszycia oraz urozmaicenia ubrania. Ja zdecydowałam się na bardzo prosty krój z moim ulubionym wycięciem na plecach. Zastosowałam jedynie minimalną kontrafałdę na dekolcie z przodu i pasek na plecach. Sukienka powstała bez formy, krojona od ręki:)











Zdradzę również, że pracuję nad pewnym projektem związanym z tą sukienką.
 Mam więc nadzieję że uda się go zrealizować i podzielić się nim z Wami:)

6 komentarzy

  1. Będę monotematyczna, ale znów mi się podoba. Mamy podobne gusta:-). Rewelacyjnie Ci wyszła. Też uwielbiam biel i odcienie ecru. Ponadto sukienka jest prosta i ma dekolt na plecach, czyli kolejne elementy, które lubię. Ciekawe elementy zastosowałaś na plecach i dekolcie. Mam dwa pytania (jeśli mogę:-)): czy sukienka ma podszewkę i czy podkładałaś dół ręcznie czy ściegiem maszynowym. Bardzo często mam problem z wyborem wykończenia dołu, czyli czy podkładać na maszynie zwykłym ściegiem, czy ręcznie:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że się spodoba, bo to nasz ulubiony krój:) Sukienka jest szyta z podwójnej warstwy materiału. Tkanina jest dość przeźroczysta więc zdecydowałam się na użycie jednej warstwy jako podszewki. Warstwy łączone są wewnątrz, ale materiał nie układał się ładnie więc zdecydowałam się na dodatkowe przeszycie przy dekolcie, ramionach i na dole sukienki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękna sukienka! Kurczaki, jak nie lubię oversize'owych sukienek, tak po tej zaczynam poważnie rozważać uszycie takiej, bo niesamowicie podoba mi się efekt końcowy :) W głowie zaczynam przeszukiwać półkę z materiałami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń