ASYMETRYCZNE SZORTY

środa, 1 lipca 2015
data:post.title

Asymetryczne szorty - hit zeszłorocznego lata, ale czy ich czas już przeminął? Kiedy pojawiły się na rynku, można je było znaleźć we wszystkich sklepach. Były dostępne w każdym wariancie kolorystycznym i tkaninowym.Wszystkie blogerki modowe je miały i prezentowały w przeróżnych stylizacjach. Zapewne niejedna z Was ma je też w szafie.

Nie byłam przekonana do tego modelu. Może wynikało to z faktu, że nie udało mi się znaleźć tego dobrze skrojonego. W zasadzie w każdym coś mi nie odpowiadało. Odpuściłam je sobie. Ale kiedy ukazały się w burdzie 6/2014 postanowiłam sprawdzić co ten model w sobie kryje i co tak na prawdę jest z nim nie tak. Wykorzystałam skrawek dostępnego od ręki materiału i zaczęłam szyć. Lekko zmodyfikowałam przód. Ze względu na małą ilość materiału tył wyszedł nieco krótki. Skroiłam je idealnie na siebie więc w końcu pasują:) Ale muszę przyznać, że wciąż nie przemawia do mnie ten asymetryczny przód. 

Zupełnie o nich zapomniałam. Ale znalazłam je podczas letniego porządkowania szafy więc postanowiłam Wam je pokazać. Czy ten model się jeszcze nosi? Czy już raczej jego czas minął?








4 komentarze

  1. Nie wiem czy ten model się jeszcze nosi, ale napiszę szczerze: niezbyt mnie to interesuje:-) ponieważ nie podążam ślepo za trendami. Bardziej skupiam się na szlifowaniu własnego stylu i byciu mu wierną, niż na tym, by ubrania które noszę były na topie. Twoje szorty bardzo mi się podobają, ładnie w nich wyglądasz i myślę że będą Ci pasować do wielu zestawów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) jakoś sięgam po nie rzadko, nie mogę się coś do nich przemóc. Ja również nie należę do osób ślepo podążających za trendami. Na szczęście potrafimy szyć więc możemy nosić to co chcemy, a nie to co proponują nam sieciówki. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kobiecym krokiem przez życie trafiła w samo sedno - nie chodzi tu do końca o to, żeby być na topie, ale żeby czuć się dobrze w tym, co się nosi - ja też tak podchodzę do sprawy - dopasowuję trendy do siebie, nie odwrotnie. Twoje szorty niesamowicie mi się podobają, jeszcze takich nie mam, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby uszyć, niezależnie od tego czy są teraz na topie czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam więc do szycia, ten model pochodzi z Burdy 6/2014 (model 124). Stwórz własną wersję:)) pozdrawiam

      Usuń