LUŹNA DRESOWA BLUZA Z KAPTUREM

poniedziałek, 3 sierpnia 2015
data:post.title

Bluza w kratę stała się moim ulubionym modelem okrycia wierzchniego. Niby prosty projekt ale skupia wszystkie cechy niegdyś przeze mnie odrzucane, a dzisiaj najczęściej wybierane. Duży kaptur, długość sięgająca nieco nad kolano, brak zapięcia tworzy jej unikatowy styl. Kiedy szyłam bluzę w kratę zrodził się w głowie pomysł na jej dresową odpowiedź w ukochanej czerni.

Dzisiejszy projekt powstał szybko bo na podstawie już istniejącej formy. Przeniosłam jedynie szew ramieniowy na jego tradycyjne miejsce. Nie obszyłam kaptura podwójnie, a całość bluzy nie została wykończona. Pocięłam materiał i jedynie zszyłam go w odpowiednich miejscach. Dresówka na brzegach odwinęła się co dało fajny efekt. Tym razem postawiłam na czystą i surową formę, brak kieszeni i jakichkolwiek dodatków. Przez długość bluzę można uznać za płaszcz, otulisz się nią kiedy jest zimno i rozrzucisz na bok gdy zrobi się cieplej. Muszę przyznać, że jest to bardzo wygodny model zarówno w szyciu jak i noszeniu:)




            









MATERIAŁ: dresówka pętelka z elastanem

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: długa, krój oversize,surowy stan - brak wykończenia

WYMIARY MOJEJ BLUZY:
szerokość ramion: 42 cm
szerokość pleców: 52 cm
długość przodu z kapturem: 120 cm
długość tyłu: 90 cm
długość rękawa:61 cm
szerokość rękawa: 26 cm






2 komentarze

  1. Ile ja się kiedyś nachodziłam za takim ubraniem po sklepach (niestety, szyć nie potrafię...)! Ja uwielbiam ten fason, ZWŁASZCZA z dużym kapturem :) Świetna robota, nosiłabym jak szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,chętnie Ci ją uszyję!:) Zapraszam na myself.mglej@gmail.com, pozdrawiam

      Usuń