PLAŻOWA TORBA ZROBIONA NA SZYDEŁKU

czwartek, 6 sierpnia 2015
data:post.title

Wyjeżdżając na wakacje musiałam niestety mocno ograniczyć swój bagaż, ale przecież nie mogło w nim zabraknąć torby plażowej! Mój ulubiony słomiany koszyk był za duży by go ze sobą zabrać, musiałam więc znaleźć inna alternatywę. Postanowiłam wykorzystać moje umiejętność szydełkowania i stworzyć nowy projekt. Miałam zbyt mało czasu, żeby zamówić w odpowiednim kolorze włóczkę bawełnianą. Wyszukałam więc w swoich zasobach kolor biały i resztki koloru stalowego, z którego jakiś czas temu zrobiłam duży kosz. W ten oto sposób powstała moja torba plażowa w paski, która idealnie się sprawdziła. Duża, pojemna i wygodna w noszeniu. Wbrew pozorom nie jest ciężka, chociaż ze względu na uszy nie nadaje się „na co dzień. Miałam za mało czasu więc zdecydowałam się na wykonanie uszów z bawełnianej włóczki, przez co podczas noszenia nieco się naciągały. Myślę, że warto by zrobić je z jakiejś sztywnej taśmy lub sznurka dzięki czemu torba wytrzymałaby większe obciążenie i nie traciła by przy tym formy. Ale będąc na wakacjach kompletnie mi to nie przeszkadzało :)






Prześlij komentarz