KOPERTÓWKA NA SZYDEŁKU BY ULA MGLEJ

czwartek, 3 września 2015
data:post.title

Czas na kolejną weselną stylizację wykonaną przez myselfbymglej. 
Tym razem połączyłyśmy siły i stworzyłyśmy wspólny look.

Co założyłam? Przepiękną tiulową spódnicę Doris. Zarezerwowałam ją sobie tuż po uszyciu bo robi niesamowite wrażenie:) Dodałyśmy do niej koronkową bluzkę z głęboko wyciętymi plecami i oczywiście szpilki. Brakowało mi jedynie torebki. Pośród ogromnej ilości szydełkowych inspiracji w internecie, znalazłam sporo ciekawych pomysłów na wykonanie torebek tych dużych i małych. Postanowiłam więc spróbować swoich sił i stworzyć coś małego na ten wieczór. Wraz z Doris przerobiłyśmy kilka pomysłów, opcji dodatków i formy, po licznych negocjacjach powstała ta mała delikatna kopertówka. 



Torebka została wykonaną na szydełku z bawełnianej włóczki. Stworzyłam ją za pomocą ściegu z półsłupków i zakończyłam ściegiem dekoracyjnym przez co torebka ma ładną formę. Kopertówka nie jest zamykana, więc wykorzystałam różową wstążkę i przewiązując na środku kokardę zamknęłam w ten sposób torebkę.Wbrew pozorom kopertówka jest bardzo pojemna i spełniła swoją rolę na 100 % !










1 komentarz

  1. Pięknie to razem wygląda! Nie pomyślałabym, że włóczkowa kopertówka nada się na weselny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń