JEANSOWA SUKIENKA Z FALBANKAMI

niedziela, 11 października 2015
data:post.title

Jeansowych rzeczy w sklepach z ubraniami nie brakuje. Jednak w sklepach z tkaninami tylu modeli, kolorów i wzorów denimu niestety nie znajdziemy. Niektóre z nich powstają na skutek różnych procesów zarówno chemicznych jak i mechanicznych. Dlatego w sklepach kupimy jedynie te podstawowe faktury. Mnie bardzo zależało by ta sukienka była błękitna z delikatnie przecieraną fakturą, dlatego szukałam ładnego jasno niebieskiego jeansu. Niestety nie udało mi się go znaleźć w asortymencie krakowskich hurtowni. Nie byłam jednak wstanie oprzeć się odcieniowi, który tutaj widzicie. To dość sztywna tkanina ale zaryzykowałam i odszyłam zaplanowany model. 

Moja ulubiona..




9 komentarzy

  1. Genialna sukienka! Kolor, falbanka, długość - wszystko tak idealnie dopasowałaś, że nie dziwię się, że to teraz Twoja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję:) uwielbiam ją! pozdrawiam

      Usuń
  2. Miałam napisać to samo co Monika -świetna sukienka ;-) Bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sukienka:-), podoba mi się materiał, ta falbanka, która nadaje jej dziewczęcości, dopasowanie, krój i ogólnie pomysł. Pozdrawiam zdolną Projektantkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie dopasowana do twojej figury. Świetny, głęboki kolor, a że to dżins, to już w ogóle łał :P

    OdpowiedzUsuń