PODSUMOWANIE ROKU 2015

środa, 6 stycznia 2016
data:post.title

To był dla mnie szczególny rok. Dokładnie 9 miesięcy temu zdecydowałam się założyć bloga i pokazać światu to co robię. Od tego czasu wydarzyło się bardzo dużo, ale o tym napisze przy okazji urodzin bloga. Dzisiaj w ramach podsumowania i przypomnienia chciałam pokazać Wam ubrania, które uszyłam w tym roku. Wiele z nich cieszyło się sporym uznaniem z Waszej strony i zostało wielokrotnie odszyte. Mam nadzieję, że dobrze się noszą. Przypomnę też drobne rzeczy, które przez ten rok stworzyła Ula. Niestety nie zobaczycie tutaj wszystkiego. Mnóstwo jej produktów zostało stworzone na zamówienie i umknęło do właścicieli. 

ZAPRASZAM NA NASZE PRODUKTOWE PODSUMOWANIE ROKU 2015

myselfbydorotamglej




myselfbyulamglej




 W tym roku powstało sporo rzeczy dla nas ale też bardzo dużo produktów stworzyłyśmy dla Was. Bardzo się cieszymy, że podobają się Wam nasze rzeczy. Dziękujemy za wszystkie miłe słowa, maile, komentarze. Jesteście dla nas ogromną dawką motywacji i radości. 
 Z przyjemnością tworzymy dla Was!


3 komentarze

  1. Doroto, gratulacje dla Was, piękne prace, zarówno Twoje jak i Twojej Siostry. Twoje uszytki bardzo wpisują się w mój gust, ale o tym już wiesz:-). Życzę Ci dalszych sukcesów, takiego samego entuzjazmu jakim emanujesz teraz i jak najwięcej pomysłów do realizacji, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda stylizacja wpisuje się idealnie w mój gust!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń