ROZCHWYTYWANE MODELE W MOJEJ SZAFIE

piątek, 8 stycznia 2016
data:post.title

Nim pojawią się nowości czas na uporządkowanie dotychczasowych uszytków. Do tej pory udało mi się uszyć i pokazać Wam sporo moich ubrań. Wśród nich pojawiły się trzy modele, które były wręcz rozchwytywane. W pewnym momencie szyłam tylko je. Dzisiaj wciąż odszywam ich pojedyncze sztuki i wciąż otrzymuję zapytanie dotyczące tych ubrań. Cieszy mnie więc fakt, że zainteresowanie starymi modelami nie gaśnie. Oto one.


DRESOWY PŁASZCZYK

Zachwyt nad tym płaszczykiem nie mija. Wykonany z grubej dresówki płaszczyk z zakładką na plecach. Pudełkowa forma, duże kieszenie i rękaw przed łokieć przełamują standardową wersję wiosennych płaszczyków. Mimo, że wykonany z dość sportowej tkaniny świetnie wtapia się w miejski styl. Na życzenie odszywany w różnych wersjach.



BLACK&WHITE 

Bluza w kratę z dużym kapturem i naszywanymi kieszeniami. Nie posiada zapięcia głównego, jedynie krótkie zamki przy rękawach pełniące funkcję ozdobną i użytkową ( jeżeli komuś ciężko wcisnąć rękę przy zapiętym zamku). Bluza jest wykonana z cienkiej flaneli, idealna wersja na chłodne wieczory latem. Ciekawostka dla zainteresowanych, może też być w wersji zimowej! Udało mi się znaleźć cieplutką dresówkę w kratę. Black&white może Nam towarzyszyć już nie tylko latem!


DRESOWA SUKIENKA Z FALBANKĄ 

Bardzo wygodna sukienką z ciepłej dresówki. Zdecydowałam się na nie wykańczanie brzegów ponieważ dresówka w tych miejscach się lekko strzępi i roluje co daje bardzo fajny efekt. Jej prostą formę podkreśla falbana. Dzięki niej sukienka jest bardzo dziewczęca. Świetnie się nosi zarówno na co dzień do trampek jak i na specjalne wyjścia w bardziej eleganckiej wersji.



2 komentarze