ZIMOWE NOWOŚCI MYSELFBYMGLEJ

poniedziałek, 18 stycznia 2016
data:post.title


Dzięki zimowej scenerii jaką zafundował nam weekend udało Nam się zrobić kilka ciekawych zdjęć przedstawiających moje zimowe nowości. Przede wszystkim chciałam pokazać Wam czapkę i rękawiczki, które Ula przygotował mi na zimę :) Bardzo lubię proste rzeczy, bez zbędnych dodatków, wzorów czy ozdób, zwłaszcza w mojej ukochanej czerni. Zestaw Uli sprostał więc moim wszystkim oczekiwaniom i tym samym stał się moim ulubionym. Przy okazji jego sesji możecie zobaczyć również moją ubraniową nowość. Pokusiłam się na golf z dużymi ścigaczami w rękawach. Świetnie się teraz spisuje bo jest bardzo ciepły ale z pewnością ponoszę go nie tylko zimą. Wraz z resztą nowości czeka na sesję, która pokaże Wam więcej jego walorów. Uzbrójcie się więc proszę w cierpliwość ponieważ pogoda niestety nie jest dla Nas łaskawa. Tymczasem skupmy się na moich rękawiczkach i czapce myselfbyulamglej.









Prześlij komentarz