BAT(WO)MAN - CZARNA BLUZA Z DUŻYM KAPTUREM I ZAMKIEM NA BOKU

sobota, 6 lutego 2016
data:post.title

I pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam bluz z kapturem. Dzisiaj nie mogę się bez nich obejść. Stworzyłam fajny bazowy model w trakcie tworzenia black&white, który z przyjemnością wykorzystuję do tworzenia kolejnych. Duży kaptur i bardzo luźny fason sprawia, że forma bluzy przekształca się w nietypowy płaszcz. Uwielbiam ten efekt, zwłaszcza podczas ruchu. Dlatego też wersja zimowa musiała powstać. Miało być ciepło przede wszystkim, ale też niestandardowo.


Postawiłam na długi zamek na boku, mogę zapiąć się bardzo wysoko wręcz pod brodą otulając ją w ten sposób kapturem kiedy jest bardzo zimno. Delikatnie rozchylić co fajnie eksponuje kaptur i rozpiąć głębiej co umożliwi rozłożenie dużego kaptura na ramiona tworząc w ten sposób kołnierz. Zamek na boku i dodatkowe przeszycia to już wystarczająco dużo, dlatego kieszenie musiały być tym razem wygodne ale mało widoczne.  Bluza jest też na tyle długa, że zapięta spokojnie może pełnić funkcję tuniki. A kiedy ją rozepnę podczas ruchu rozkłada się i powiewa niczym płaszcz batmana, została więc moją BAT(WO)MAN :)





8 komentarzy

  1. Świetna bluza. Uwielbiam takie wielkie kaptury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo fajna :) Zrobiłaś wykrój zupełnie sama, czy miałaś jakiś bazowy model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam go sama :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń