DRESOWA SUKIENKA Z PODWÓJNĄ FALBANKĄ

niedziela, 28 lutego 2016
data:post.title

Najpierw uszyłam sobie najzwyklejszą dresową sukienkę z falbanką, która zachwyciła nie jedną z Was. To nie mój projekt, w sklepach pojawiło się ich mnóstwo. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że tak wiele z Was zdecydowało się właśnie na moje wykonanie. Jest mi niezmiernie miło, że uwierzyłyście w moje umiejętności krawieckie. Każdy projekt mimo, że powielany wykonuję w bardzo indywidualny sposób, bo z myślą o kimś. Dziękuję, że jesteście ze mną ! 

Właśnie ta sukienka zainspirowała mnie do stworzenia jej letniej wersji - jeansowej, z krótkim rękawem i podwójną falbanką. O każdej porze falbanki nosiły się świetnie. Zimą również nie mogło ich zabraknąć. Zależało mi na utrzymaniu bardziej eleganckiej, taliowanej formy, którą zachowałam w jeansowej wersji. Koniecznie w czerni i z ciepłego materiału. Dres stał się ostatnio moim ulubieńcem, zwłaszcza w eleganckiej odsłonie. Połączyłam więc wygodę, ciepło, ulubiony fason i siłę czerni by stworzyć najnowszy model sukienki z falbanką. Nim zdołałam odszyć swoją, już szyłam kolejna dla koleżanki. Pamiętam, że kiedy ją włożyła powiedziała - "wygląda jak balowa!". To prawda, dzięki grubej tkaninie i  podwójnej falbanie sukienka pięknie się unosi. Zobaczcie sami.

4 komentarze

  1. cudne te Twoje sukienki! :)
    ja w ten weekend walczę przy maszynie ze swoim pierwszym żakietem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Powodzenia, z pewnością się uda!

      Usuń
  2. Piękna! Czy masz może do niej wykrój? Bardzo mi się podoba może udałoby mi się uszyć w końcu swoją pierwszą sukienkę! Czy to taki model przyjazny początkującym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój autorski projekt :) pozdrawiam

      Usuń