DRESOWY PŁASZCZYK W ELEGANCKIEJ FORMIE

poniedziałek, 22 lutego 2016
data:post.title

Płaszczyk z dresu świetnie się sprawdził w wersji na sportowo z dużymi kieszeniami, która jest wręcz rozchwytywana ( jest mi niezmiernie miło, że tak wiele kobiet chce go nosić!). Tym razem postanowiłam jednak iść dalej, olać styl jaki narzuca specyfika dresówki i stworzyć coś bardziej eleganckiego. Oczywiście w czerni. 

W zasadzie miało być zupełnie inaczej. Nowy płaszczyk miał powstać na podstawie formy bardzo popularnego dla kobiet szyjących, modelu z magazynu "Szycie krok po kroku". Model z okładki plus drobne zmiany w moim stylu. Po pojawieniu się tego numeru w kioskach internet zaczęły zasypywać zdjęcia płaszcza w wykonaniu szyjących kobiet. Można go było zobaczyć w każdym kolorze i wersji sezonowej. Na dobicie podobne modele pojawiły się w sieciówkach. I tak oto wyzbyłam się jakiejkolwiek chęci posiadania tego typu płaszczyka. Jednak z odszycia eleganckiego modelu nie zrezygnowałam. Po wstępnej wersji pozostała jedynie forma. Jak wiele innych kobiet wykorzystałam tę z "Szycie krok po kroku", którą mocno zmodyfikowałam. Cięłam, sklejałam, rysowałam. Chciałam połączyć klasykę, elegancję, kobiecość, charakter i mój styl w prostej formie. Czy mi się udało? Klasykę wraziłam w czerni, elegancję - w długości, kobiecość - w delikatnie taliowanej formie, a charakter i mój styl zamknęłam w bardzo głębokich kieszeniach na boku. Efekt końcowy? Przekonałam się jak bardzo się udał kiedy jednego dnia założyłam go do szpilek i eleganckiej sukienki, a kolejnego do jeansów i w obu stylizacjach czułam się ( i jak twierdzili moi towarzysze ), wyglądałam świetnie.



4 komentarze

  1. Kieszenie są niezwykle ciekawe, dodają uroku prostej formie płaszcza.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. który to numer gazety "Szycie krok po kroku"?

    OdpowiedzUsuń