MOJA ZIMOWA GARDEROBA - LOOKBOOK

środa, 3 lutego 2016
data:post.title

Jeszcze nigdy tak dobrze nie przygotowałam się na zimę jak w tym roku. I to bez biegania po galeriach, w zaciszu domu i zupełnie spontanicznie powstawały moje cieplutkie ubrania na najcięższy dla mnie okres w roku. Jestem zmarzluchem więc wraz z nadejściem zimy zakładałam na siebie coraz więcej warstw ubrań. Kto praktykuje metodę "na cebulkę" ten wie, że to dobra sprawa na spacer czy sytuacje kiedy spędzasz czas raczej na zewnątrz. Niestety w zimne dni, w które czeka Cię podróż, bieganie po mieście oraz spotkania w różnych miejscach ta metoda nie zdaje egzaminu. Może i ciepło nam na zewnątrz ale w kawiarni czy knajpce nie wypada co jakiś czas ściągać kolejnej warstwy. 

Zimą ciężko zachować dobry styl, zwłaszcza kiedy temperatura mocno spada. Sama przyznam, że wychodząc zimą najpierw myślę o tym, by nie zamarznąć. Stylizacja to już kwestia przypadku. Dzisiaj nie muszę się już martwić co założyć, bo we wszystkich moich modelach nie tylko jest mi ciepło ale i świetnie się czuję. Zaczęło się od mojej ulubionej bluzy z dużym kapturem, którą mam już w kilka fasonach. Wersja zimowa musiała więc powstać. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał i napędził mnie do stworzenia więcej podobnych modeli. Każdy z nich opiszę i pokażę w kolejnych postach. Dzisiaj zapraszam na szybki przegląd mojej zimowej garderoby i to w dość nietypowej scenerii. Więcej już niebawem na blogu.






















4 komentarze

  1. Świetna kolekcja! Twoja marka, bo tak można już o tym mówić, jest bardzo charakterystyczna a ubrania bardzo w moim guście. Trzymam kciuki!I duży plus za piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Myślę, że "Marka" to zbyt mocne słowa ale cieszę się, że się podoba :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Stałam się posiadaczką bluzy z kapturem i na specjalne zamówienie sukienki dla mamy z brzuszkiem :) Jestem zachwycona jakością materiału, wykonania. Na pewno na tym nie poprzestanę!

    Tak trzymaj Dorota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Niebawem dotrze reszta, niech się dobrze nosi! pozdrawiam

      Usuń