OVERSIZOWA SUKIENKA

środa, 24 lutego 2016
data:post.title

Oversizowe ubrania stały się hitem. Mnóstwo kobiet je pokochało. Są jednak takie, które mocno stronią od tego kroju. Czy pasuje on wszystkim? Ważne jest, żeby w ubraniach dobrze się czuć bo dopiero wtedy tak naprawdę ładnie w nich wyglądamy. Kiedyś ze względu na drobna posturę sama unikałam tego fasonu ale kiedy opracowałam własną formę oversizu, bardzo go polubiłam.


Pośród wielu falbaniastych sukienek i bluzowatych tunik, pojawiła się u mnie prosta, miejscami bardzo luźna sukienka. Uszyłam ją na podstawie modelu 118 A z Burdy 12/2015. Właściwie ten numer Burdy spadł mi z nieba i zaoszczędził mi sporo czasu, który poświęciłabym na tworzenie odpowiedniej formy. Ta była praktycznie tym czego chciałam. W Burdzie określona jako bluzka, ja po lekkiej modyfikacji i ogromnym zmniejszeniu formy - stworzyłam z niej sukienkę. Gruba dresówka dodatkowo nadała jej formy i objętości. W oversizowych ubraniach zawsze przeszkadzało mi to, że powiększały ramiona. I mnie nie udało się zwalczyć tego mankamentu ale wiecie co, w tej sukience w ogóle mi to nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie podkreśla nietypową formę, którą chciałam uzyskać.

2 komentarze

  1. Baaardzo fajna:) Podobają mi sęe te podwinięte rękawy i efekt przy ramionach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Polecam ten model z Burdy - bardzo prosto i szybko się szyje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń