ZAKAPTURZONA - LUŹNA SUKIENKA Z OGROMNYM KAPTUREM I KIESZENIAMI

środa, 17 lutego 2016
data:post.title

Projekt tej sukienki powstał w wyniku nałożenia na siebie kilku pomysłów. Nim zrobiło się zimno chciałam uszyć sobie bluzę na wzór swetra z kołnierzem zakładanym z przodu, który uległ zniszczeniu. Zamierzałam też uszyć sobie luźną pudełkową sukienkę z krytymi kieszeniami. Oba modele takie proste i przewidywalne, aż do momentu kiedy wpadłam na pomysł żeby połączyć kołnierz z moim dużym kapturem.

Ta góra potrzebowała jedynie bardzo prostego dołu więc połączyłam ją z zaplanowaną sukienką. W tym jednym przypadku wiedziałam, że nie chce jej w czerni, a w ciemnej zieleni. Podczas szycia nie wszytko okazała się tak proste jak mi się wydawało. A czasem i mnie ciężko sprostać mojej wyobraźni. Ale udało się. Efekt końcowy mnie nie zawiódł i muszę przyznać, że podoba mi się ta zieleń!



6 komentarzy

  1. Prześliczna! Gratuluję talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Czy szyłaś ją z jakiegoś wykroku? Jest przepiękna i chętnia samabym taką uszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój autorski projekt, sama zrobiłam wykrój. Pozdrawiam

      Usuń