GŁĘBOKI KORONKOWY DEKOLT

środa, 16 marca 2016
data:post.title

Uszyłam tę sukienkę na sylwestra. Mimo cudownego miejsca, w którym się tej nocy znalazłam nie udało się zrobić zdjęć na bloga. W końcu to nie był czas na takie rzeczy. Ale udało mi się znaleźć równie klimatyczne miejsce i przygotować magiczną sesję. Prosta pudełkowa forma i tym razem mnie nie zawiodła. Postawiłam na gruby materiał - wełnę, i mocny koronkowy akcent. Ostry, wąski dekolt sięga poniżej biustu. Ładnie wykończony brzeg koronki wykorzystałam na zamknięcie dekoltu bardzo blisko szyi. Forma? Taką sukienkę można uszyć z każdej formy bluzki. Należy jedynie długość od pachy rozciągnąć w trapez. Można ją więc przygotować dosłownie kilka godzin przed wyjściem! W moim przypadku właśnie tak było - uszyłam ją dzień przed sylwestrową nocą. Jak mi wyszła? Zobaczcie sami! 




Zdjęcia wykonała Ewa.



2 komentarze

  1. Klasyczna i przy tym bardzo ciekawa sukienka. No i pięknie razem wyglądacie:)
    Trzymam kciuki za konkurs bo w końcu jesteś moją faworytką! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jest mi niezmiernie miło czytać takie słowa :)
      Dziękuję też za konkursowe wsparcie i Tobie również życzę powodzenia!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń