TOP 5 : NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W LIPCU

niedziela, 31 lipca 2016
data:post.title

Na co dzień przeglądam mnóstwo blogów i zdjęć związanych z szyciem. Mogę więc bez wątpienia stwierdzić, że mamy w Polsce wiele wspaniałych i zdolnych osób. Cieszy mnie odkrycie każdej z nich i fakt, że tak wiele z kobiet woli uszyć sobie coś wyjątkowego niż skorzystać z sieciowej oferty gotowych produktów. Postanowiłam stworzyć miesięczne podsumowanie najlepszych ubrań uszytych przez polskie blogerki, które szczególnie przypadły mi do gustu.  Może poznacie nowe blogerki, może się nimi zainspirujecie. A może to zestawienie przekona Was do wartości własnoręcznie uszytych ubrań i zachęci do szycia. Zapraszam!



MIEJSCE PIĄTE:


Styl Moniki jest mi niezwykle bliski, zawsze znajdę u niej coś dla siebie. Udowadnia, że nie trzeba nosić wyszukanych modeli ubrań by fajnie wyglądać, proste i pudełkowe formy też potrafią być efektowne. Ostatnio na jej blogu pojawiła się moja ulubiona wersja sukienki z falbanką w zupełnie letniej odsłonie i na dodatek w bieli.



MIEJSCE CZWARTE:

BĘBENEK I STOPKA - czyli o takiej jednej co szyć zaczęła.. :)


Blogerka i młoda mama. Udowadnia,że z maluchem pod ręką można zrobić wiele. Prosty i przede wszystkim bardzo wygodny styl. Znajdziecie u niej mnóstwo ciekawych modeli ubrań nie tylko bardzo efektownych ale i świetnie sprawdzających się w codziennym użytkowaniu. Kombinezony to coś co planuje uszyć sobie od dawna. Jeżeli i wy macie na niego ochotę, ten blog z pewnością zachęci Was do uszycia własnego.



MIEJSCE TRZECIE:


Zawsze z zainteresowaniem śledziłam tego bloga. Podziwiam niezwykłą lekkość i swobodę łączenia bardzo wzorzystych i kolorowych tkanin. Nigdy tego nie potrafiłam ale muszę przyznać, że Dagmarze wychodzi to świetnie. Ciekawe i niestandardowe formy ubrań plus świetnie połączenie wzorów i tkanin. Niesamowite wersje czasem wydawało by się prostych ubrań. Skradłam bym wiele ubrań z tej szafy, szczególnie to kimono!




MIEJSCE DRUGIE:


Gdyby ktoś miał kiedykolwiek wątpliwości czy można połączyć poważną pracę z zamiłowaniem do szycia to zapraszam na tego bloga. Pani architekt, mama, świetna krawcowa. Poznałam ten blog bardzo dawno temu i z ciekawością podziwiam postępy i odwagę w szyciu autorki. Bardzo podoba mi się wyszukiwanie nowych źródeł form i ciekawych tkanin. Moją uwagę przykuwa również bardzo ładny styl, zawsze elegancka i dobrze ubrana. Jej ostatnia ołówkowa spódnica rozwiała moje wszelkie wątpliwości co do tej formy. Wygląda przepięknie! 



MIEJSCE PIERWSZE:


Odkryłam tę blogerkę przy okazji konkursu SZYCIOWY BLOG ROKU 2015. Przepiękny blog, któremu szczególnego uroku nadają zdjęcia z gorącej wyspy. Można pozazdrościć autorce wiecznych wakacji i możliwości skupienia się na szyciu głównie letnich i zwiewnych ubrań. Wspaniałe barwy i formy ubrań. Bluecashmere jest świetnym przykładem na to, że mimo niskiego wzrostu można nosić długości za kolano i świetnie przy tym wyglądać. Bardzo trafne wykorzystanie resztki tkaniny na spódnice skradło moje serce. Na dodatek śliczna, uniwersalna bluzka, którą można nosić na wiele sposobów i na dodatek z falbanką więc tak bardzo teraz na topie.




8 komentarzy

  1. Fajny pomysł na cykl artykułów :) Mi w tym miesiącu zdecydowanie najbardziej podoba się spódnica Mondfee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł się spodobał :) Z przyjemnością śledzę Wasze szyciowe działania!

      Usuń
  2. Miejsce drugie mi się bardzo podoba, pozostałe trochę nie w moim stylu - nie przepadam do końca za takimi workowatymi ubraniami, no ale taki trend teraz mamy :) No i fajny pomysł, sama oglądam dużo blogów, ale zawsze znajdzie się taki, którego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdy ma swój styl, taki urok naszych blogów !

      Usuń
  3. O, jak miło! :) Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy czułam się taka wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się sprawić Wam tym postem tyle radości!

      Usuń