Uwolnij zalegające w szafie tkaniny! GRUPA "Z RESZTEK TKANIN.."

czwartek, 21 lipca 2016
data:post.title


Od kilku dni próbuje się uporać z zalegającymi mi w równych miejscach resztami tkanin. Sporą ich cześć wykorzystam na własne pomysł, ale znalazły się też takie, których niestety nie wykorzystam, a szkoda mi je wyrzucić. Mam tez duże kawałki materiałów, które kupiłam na internecie ale niestety kolor okazał się nietrafionym odcieniem. Ten problem zna pewnie nie jedna z Was. Podczas segregacji i porządków wpadłam więc na pomysł założenia grupy na facebooku zrzeszającej osoby szyjące, zmagające się z tym samym kłopotem.

Grupa "Z resztek tkanin.." to małe miejsce w sieci gdzie możesz oddać, wymienić lub tanio sprzedać zarówno resztki tkanin jak i duże kawałki "nietrafionych" materiałów.Dołącz do Nas i rozpocznij przyjemne czyszczenie szafy!

Więcej szczegółów tutaj : https://www.facebook.com/groups/971896672922974/


Prześlij komentarz