Z RESZTEK TKANIN : KOSZULA W KRATĘ

środa, 27 lipca 2016
data:post.title

Zawsze szkoda mi tych większych kawałków tkanin, które zostają po szyciu. Długo więc je selekcjonuję i z pomysłem przechowuję. Szczególnie znaczenia miała dla mnie biało - czarna krata, która zostawała ze mną w większych czy mniejszych kawałkach. W jej przypadku zostawiałam wszelkie pozostałości po szyciu. Nie ukrywam, że trochę się tego uzbierało, dzięki czemu mogłam wykorzystać ją do pomysłu, na który wpadłam już jakiś czas temu.


Koszula w biało - czarną kratę chodziła za mną odkąd pojawiła się tylko na rynku. Niestety jakoś zawsze coś było nie tak, postanowiłam więc uszyć ją sama. Ciągle jednak brakowało czasu, a skrawków kraty przybywało. Po przerwie w szyciu postanowiłam więc zabrać się za nie w pierwszej resztkowej kolejności. Powycinałam największe kawałki, bawiąc się w układankę i dopasowywanie kraty poskładałam wszystko w całość. Skorzystałam z wykroju nr 102 z Burdy 10/2010. Co najfajniejsze wykorzystane do niej guziki, bardzo dawno temu wycięłam przed wyrzuceniem ze starej koszuli. Zbieractwo więc popłaca! 


5 komentarzy