BAZA WYKROJÓW NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANYCH MODELI : KURTKA BOMBER

środa, 24 sierpnia 2016
data:post.title

Szyjecie to co proponuje Wam aktualna Burda? Czy raczej to czego właściwie brakuje Wam w szafie i dopiero wtedy przegrzebujecie Burdy w poszukiwaniu odpowiedniego wykroju? Z pewnością pierwsza opcja jest łatwiejsza ale jestem pewna, że sporo z Was traci wiele czasu na przeglądanie starych numerów w poszukiwaniu idealnego wykroju "wymarzonego" ubrania. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Najpierw pojawia się pomysł na ubranie, a później poszukiwania wykroju, który mogłabym wykorzystać do jego uszycia. I tak za każdym razem. W kółko przewracałam te same strony. Mam spory komplet Burd, więc wierzcie mi traciłam na to wiele czasu. Przy okazji znajdywałam też mnóstwo innych interesujących wykroi, które chciałabym kiedyś wykorzystać. Znalazłam jeden, drugi umykał, później naszła mnie ochota na ten drugi więc znów musiałam go odnaleźć. Zaczęłam więc szukać dobrego rozwiązania na uporządkowanie tego bałaganu. Zapisywałam numery form i Burd, robiłam rysunki z opisami, kopiowałam na bieżąco interesujące wykroje. Zawsze coś mi umykało. Na stronie Burdy nie znajdziemy niestety wszystkich opcji zamieszczonych w drukowanych wydaniach, w mojej domowej kolekcji znalazłam wiele innych wartych odszycia modeli. Dlatego wpadłam na pomysł stworzenia bazy wykroi ubrań, które kiedyś będę chciała uszyć - właśnie tutaj. U mnie w końcu zapanuje porządek, a Wam w razie potrzeby łatwiej będzie odszukać wykroje konkretnych modeli.

Jak to działa?

Wybieram popularny typ ubrania, taki który każda z Nas powinna czy też chciałaby mieć w szafie. Uniwersalny model, wielosezonowe okrycie wierzchnie czy hitowy model danego sezonu. W tym miejscu zbieram wszystkie wykroje, które mogą posłużyć do jego odszycia. Zdjęcie na modelce, rysunek modelu plus opis numeru Burdy i numeru modelu wraz z odsyłaczem do danego wykroju na stronie Burdy. Dzięki temu zestawieniu możecie sprawdzić czy Wasz model znajduje się w Burdzie, którą macie lub odszukać numer potrzebującej Burdy. W ten sposób albo uda Wam się jeszcze gdzieś kupić ten numer albo dzięki uprzejmości innych szyjących blogerek, pozyskać jedynie wykrój swojego rozmiaru. Korzystałam z tej opcji więc bardzo mnie cieszy, że są takie wspaniałe kobiety, które poświęcą czas na odrysowanie dla Ciebie wykroju zupełnie za darmo! Baza będzie aktualizowana na bieżąco, jak tylko wpadnie mi w oko kolejny wykrój - wpisze go tutaj.


KURTKA BOMBER

Na początek wybrałam tak bardzo rozchwytywaną w tym sezonie kurtkę bomber. Pojawiła się już kilka sezonów temu, powracając co jakiś czas, jestem więc pewna, że posłuży nam na długo. Tym bardziej, że może być w letniej wersji i już cieplejszej, w zależności od użytego materiału. Wykrój jest bardzo prosty, nie powinien więc sprawić Nam trudności podczas szycia. 















Jeżeli znasz jeszcze jakiś wykrój na BOMBER podaj w komentarzu, chętnie dorzucę go do tego zestawienia.


4 komentarze

  1. Bomberki są teraz zdecydowanie na topie. Do Twojego zestawienia dodam jeszcze fajny wykrój #101 z Burdy 6/2015.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Zaraz dorzucam do listy! Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. W wydaniu specjalnym Burdy "Duże jest piękne" 1/2016 są właściwie 3 modele w większych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń