SUROWY JEANSOWY TOP

wtorek, 2 sierpnia 2016
data:post.title

Zawsze lubiłam wizytowe sukienki w formie tuby. Z czasem jednak znudziła mnie ta wersja stylizacji. Zaczęłam szukać urozmaiconych wariantów. Ubiegłym latem uszyłam wysoką ołówkową spódnice z nietypowej tkaniny i krótki luźny top. Tę stylizację możecie zobaczyć tutaj. Ku mojej radości ktoś wpadł na pomysł wprowadzenia na rynek długich wąskich, elastycznych spódnic i krótkich topów. Można więc ten wariant nosić również w codziennej luźnej wersji. Tego typu spódnice przetestowałam i szczerze polecam, a krótki top uszyłam sama.

Jak wiecie mam w domu sporą kolekcję starych tkanin, które przez lata kupowała i zbierała moja mama. Wśród nich znalazłam ładny, niebieski jeans. Jego sztywna faktura pozwoliła mi na zrobienie dosłownie pudełkowej formy topu. Zdecydowałam się również na kompletny brak wykończenia i pozostawiłam surowe brzegi. Całość zapięłam małym błękitnym guziczkiem i pętelka. 




8 komentarzy

  1. Ładnie wyszedł CI ten top. Taki minimalistyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm jakoś nie jestem przekonana do tych surowych brzegów... a po praniu co z tym się stanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prałam go dopiero raz:) Brzegi jedynie bardziej się poszczępiły. Obcięłam tak już kilka par jeansów i pranie przynosiło własnie taki efekt. Mnie akurat bardzo się podobają te poszarpane jeansy i ubrania. Nie znam pochodzenia tego jeansu ale mam nadzieję, że z każdym praniem będzie wyglądał jeszcze lepiej!

      Usuń
    2. W jeansach faktycznie fajnie to wygląda, więc może te brzegi jeszcze wyładnieją :) Na razie nie mogę wyrzucić z głowy obrazu moich próbnych kadłubków :D

      Usuń
  3. Ja wlasnie chcialabym go zobaczyc pogniecionego po praniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo w praniu wcale się nadzwyczajnie nie gniecie więc wystarczy go wypracować i wraca do formy :)

      Usuń
  4. Podoba mi się, jest tak minimalistycznie i ascetycznie. A to surowe wykończenie stanowi fajną odmianę dla wykończonych np. podłożeniem brzegów. Świetnie to współgra z obcisłą spódniczką, ale jestem przekonana,że ze spodniami też się obroni, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń