TOP 5 : NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W SIERPNIU

środa, 31 sierpnia 2016
data:post.title

Tego lata na blogach rządzą sukienki i kimona. W prostej, zwiewnęj, eleganckiej czy luźnej formie jest w czym wybierać. W dzisiejszym zestawieniu pojawiły się modele, które zachwyciły mnie już od pierwszego zdjęcia. Ale są też takie między którymi ciężko było się zdecydować. Nie dlatego, że coś musiałam wybrać. Wręcz przeciwnie, znalazłam wiele fajnych ubrań  i najchętniej pokazałabym Wam kilka propozycji uszytych w sierpniu, ale musiałam wybrać jedynie pięć. Zachęcam Was więc do odwiedzenia i poprzeglądania tych blogów bo zapewniam jest co oglądać!

MIEJSCE PIĄTE:



Haligashka


W tym miesiącu znajdziemy u niej wiele prostych ale interesujących propozycji wartych obejrzenia i posiadania. Wybrałam tę sukienkę bo urzekła mnie jej lekkość i ciekawie odszyte rękawy. Świetnie nada się nie tylko na plażę ale i na miasto. Bardzo uniwersalny model typu moja czarna letnia sukienka, który warto zapakować do walizki na wakacje.




MIEJSCE CZWARTE:



Nie jestem zwolenniczką wzorów i kolorów. Zawsze chętniej sięgam po stonowane faktury ubrań. Ten blog jednak przeglądam z przyjemnością. Mimo, że ViolettaZ szyje ubrania głównie z kolorowych i wzorzystych tkanin to bardzo mi się podoba jej jednocześnie jeszcze dziewczęcy ale już bardzo kobiecy styl. Ciężko było wybrać jej jedną stylizację z sierpnia do mojego zestawienia. Ale skoro mamy tutaj same sukienki, zdecydowałam się na narzutkę z chwostami w bardzo letniej wersji. Ten model przyda się w szafie każdej z Nas. 



MIEJSCE TRZECIE:



Urocza blogerka i sceneria każdej sesji. Tym razem u A ROBOT HEART znalazłam bardzo rozchwytywaną i powielaną w tym sezonie, hiszpańską sukienkę. Wielokrotnie zastanawiałam się nad jej odszyciem i wyborem odpowiedniej tkaniny. Przerobiłam wiele wariantów - z jedną falbanką, gumką w pasie, trapezową formą, w jasnym jeansie czy paseczkach. Nie mogłam zdecydować się na najlepszą wersję dopóki nie zobaczyłam tej. Ten kolor, podwójna falbanka i wiązanie w pasie to jest właśnie to! Mimo ogromnej ilości tego modelu w sklepach i na blogach A ROBOT HEART udało się mnie nią zachwycić.



MIEJSCE DRUGIE:



Ruda zachwyca nie tylko nieziemską figurą ale przede wszystkim świetnymi ubraniami w prostej i klasycznej formie. Udowadnia, że elegancko nie znaczy nudno ubrana. Trapezowy krój sukienki z przeszyciami i kieszeniami od razu wpadł mi w oko. Dodatkowy plus za wybój tkaniny, która pozwala na wyeksponowanie ciekawych elementów wykroju. Dzięki czemu sukienka mimo luźnej formy nie traci elegancji. Na jej blogu znajdziecie gotowy wykrój tego modelu. Ciekawa propozycja, chętnie bym ją ponosiła! 



MIEJSCE PIERWSZE:



Bezdyskusyjny mój numer jeden, który chętnie wykradłabym CORAZÓN z szafy! Prosta, pudełkowa, z falbanką i na dodatek w czerni. Piękna sukienka, bardzo w moim stylu. Kolejny dowód na to jak nie wiele trzeba by osiągnąć niesamowity efekt. Ciekawe miejsce w szyciowej blogosferze, koniecznie zajrzyjcie na tego bloga. Fajny styl, odważne modele i mnóstwo inspiracji! 



5 komentarzy

  1. Gratuluję wybranym przez Ciebie blogerkom, świetne projekty. Moim numerem jeden z Twoich propozycji jest numer 1:-), Corazón. Uwielbiam nie tylko prostotę tej sukienki, falbanki ale też generalnie projekty Marty, są zdecydowanie ciekawe i inspirujące. Pozdrawiam Cię serdecznie Doroto i wszystkich szyjących pasjonatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ciuszki są cudowne :) Ale jedyneczka jest bezkonkurencyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW, bardzo dziękuję za wyróżnienie...mega mega niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za wyróżnienie i taką wysoką pozycję, jest mi bardzo miło. Serdecznie pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń