BAZA WYKROJÓW NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANYCH MODELI : TRENCZ

środa, 21 września 2016
data:post.title

Najpierw był częścią umundurowania oficerów, potem stał się kultowym strojem pokoleń. Ten praktyczny płaszcz na każdą pogodę od ponad stu lat nie wychodzi z mody. Pasuje do każdej stylizacji, kobiety chętnie noszą go zarówno do trampek jak i szpilek. Niepodważalny must have w naszej szafie, który idealnie sprawdzi się zarówno jesienią jak i wiosną. Klasyczna wersja w beżowym kolorze zachwyca od lat, dzisiaj coraz więcej w sklepach jej luźnej odsłony. Wszystko zależy od materiału jaki zastosujemy ale w każdym wydaniu wygląda świetnie. W Burdzie pojawiło się kilka interesujących wykrojów tego płaszcza. Poniżej znajdziecie bardzo proste modele, których odszycie nie wymaga wygórowanych umiejętności. Bardziej zaawansowani mogą pokusić się na cięższe w odszyciu wykroje. 

BURDA 12/2011 MODEL 118


BURDA 4/2010 MODEL 123


BURDA 3/2009 MODEL 119


BURDA 9/2010 MODEL 113 A-D


BURDA 9/2012 MODEL 103 A


BURDA 11/2012 MODEL 118



8 komentarzy

  1. Świetne zestawienie. Trencze kocham od wielu lat i nie wyobrażam sobie bez nich mojej szafy. Aktualnie posiadam kilka: beżowe i czarne. Do tego duetu dołączyłabym chętnie granatowy. Mam nadzieję, że kiedyś odważę się taki uszyć:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko klasyczny beżowy ale po cichu zdradzę, że pracuję już nad czarnym:) Granatowy też bym chciała i może coś w zieleni.. Jestem pewna, że sporo się ich u mnie z czasem pojawi :) pozdrawiam

      Usuń
    2. To z wielką chęcią obejrzę Twoje projekty i już coś czuję, że będą bardzo mi się podobać:-), gusta i upodobania ubraniowe mamy podobne:-).

      Usuń
  2. Śliczny ten fioletowy. Mam klasyczny, beżowy trencz, uwielbiam go:) Może kiedyś faktycznie uszyję sobie inny, w mniej stonowanym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam żadnego w szafie... Chyba należałoby to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie kończę szyć ten pierwszy model. Z granatowej bawełny. :)
    Bo mam już jeden trencz, ale zielony. Przydałby się jednak bardziej klasyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Klasyka zawsze się przyda, czekam na efekt końcowy :)

      Usuń