ELEGANCKA KAMIZELKA BURDA 2/2010 MODEL 126

niedziela, 11 września 2016
data:post.title

W planach na sezon jesień/zima mam odszycie bardzo prostego w formie płaszczyka. Ku mojej radości w Burdzie 2/2010 znalazłam idealny wykrój (126). Pudełkowa forma, elegancki kołnierz i małe kieszonki - tego właśnie szukałam. Tak ciężki w odszyciu płaszcz szyłam jedynie na kursie szycia i na dodatek bardzo dawno temu. Na początek postanowiłam więc przetestować ten wykrój i przypomnieć sobie odszycie poszczególnych elementów konfekcji ciężkiej, szyjąc elegancką kamizelkę. Dobrze się złożyło bo i taki model znalazł się na mojej szyciowej liście. Kamizelka może być ciekawym elementem zarówno eleganckich jak i sportowych stylizacji. Na ulicach pojawia się tak wiele świetnych modeli i stylizacji z nią w roli głównej, że nie sposób się na nią nie skusić. Szyjąc tę już zaplanowałam trzy kolejne!

Kamizelkę odszyłam z wełny ubraniowej z kaszmirem. Wykrój sprawdził się idealnie, zmniejszyłam jedynie kołnierz i wszyłam tylko jeden guzik. Nie mogło też obyć się bez podszewki. Nie wszystko wyszło perfekcyjnie ale nad tym popracuję już przy kolejnym odszyciu tego modelu. Z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten wykrój. Nie jest taki ciężki w szyciu jak się wydaje! 


12 komentarzy

  1. Piękna! Próbowałam zrobić coś podobnego w zeszłym tygodniu, ale poległam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj jest przy tym sporo pracy, ale kiedyś na pewno Ci się uda!

      Usuń
  2. Piękna. Podoba mi się ten prosty krój, zgranie całości w czerń i jakaś taka nonszalancja. Rewelacja, moje klimaty:-). A Ty wyglądasz kwitnąco:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sztuka :) Uwielbiam te z kołnierzami, aczkolwiek mają są bez. Jeszcze nie opanowałam tego do perfekcji, więc odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że już próbowałaś. Poćwiczysz i dojdziesz do perfekcji! A wersja bez kołnierza też jest świetna, koniecznie muszę sobie i taką odszyć :)

      Usuń
  4. Świetna kamizelka, bardzo mi się podoba :) Jestem pewna że płaszcz wyjdzie równie pięknie :) Ja właśnie szukam wykroju, który zmieści się na mojej resztce flauszu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kamizelka! Teraz czekamy na płaszczyk : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kamizelka i kieszonki obowiązkowo! Jak szyłam swoją pierwszą kamizelkę to o nich zapomniałam i to był błąd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kieszonki muszą być! Taki detal potrafi zdziałać wiele, więc warto o nich pamiętać, pozdrawiam

      Usuń
  7. Fantastyczna wielozadaniowa kamizelka. Uniwersalny fason i ten kaszmir. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kamizelka!! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń