LETNIA SUKIENKA BUTTERFLY BURDA 5/2013 MODEL 105 B

sobota, 17 września 2016
data:post.title

Na zakończenie lata zdążyłam uszyć sobie jeszcze letnią sukienkę. Wykrój chodził za mną już od jakiegoś czasu. Kusiły mnie oczywiście nietypowe rękawy, byłam bardzo ciekawa jak wygląda ten model w rzeczywistości. I sama nie wiem jak to się stało, ale zdecydowałam że najpiękniej będzie w czerwieni. 

Sukienkę znalazłam w Burdzie 5/2013, to model 105 B ( korzystając z tego wykroju można też odszyć bluzkę). Szyjąc ją skupiłam się głównie na ramionach. Zdecydowałam się więc na materiał, który ładnie je wyeksponuje i zbytnio ich nie rozbuduje. Zależało mi również na głębokiej czerwieni. W oko wpadło mi coś w stylu żorżety i całkiem dobrze się sprawdziło. Musiałam oczywiście nieco popracować na ramionami ale wykrój uważam za bardzo udany i przy wykorzystaniu odpowiedniej tkaniny można odszyć z niego wspaniałą kreacje wieczorową. 


6 komentarzy

  1. Wyglądasz w niej wspaniale. Podoba mi się to, że do tego modelu sukienki wybrałaś jednolity materiał, który pięknie podkreślił ciekawe ramiona. Całość świetnie się układa. Do twarzy Ci z czerwienią:-). Promieniejesz kochana:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! Właśnie na tym mi zależało, żeby całą uwagę skupić na ramionach :) pozdrawiam

      Usuń
  2. ładna sukienka, bardzo ciekawe ma rękawki i ten kolorek, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, kobiecy kolor. Rozwiązanie rękawów jest niezwykłe, a dzięki temu, że tkanina jest jednobarwna to cała uwaga koncentruje się właśnie na nich. Tkanina świetnie się układa tworząc przestrzenną formę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietuzinkowa sukienka, a rękawy robią świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń