TOP 5 : NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI WE WRZEŚNIU

piątek, 30 września 2016
data:post.title

Jesteście ciekawi co tym razem zachwyciło mnie u polskich szyciowych blogerek? Czy to już jesień czy wciąż w powietrzu lato? Wrzesień to chyba dla wielu z Nas okres przejściowy. Mimo już chłodnych dni nie sposób w pełni nie cieszyć się ostatnimi ciepłymi chwilami. Dla jednych to najlepszy moment na wakacje, dla innych na ślub i inne uroczystości. Stąd w dzisiejszym zestawieniu tyle jeszcze letnich sukienek. Ale bywa, że i okryć ramiona czymś już trzeba więc na sukienkach się moje wrześniowe zestawienie nie kończy. Zobaczcie sami.

MIEJSCE PIĄTE:



LONG RED THREAD

Kimono - fajny wariant okrycia wierzchniego i jednocześnie szlafroka. Julia cały miesiąc zasypuje Nas pięknymi wzorami i długościami. Aż ciężko się zdecydować, który chciało by się mieć. Mnie jednak zdecydowanie najbardziej przypadły do gustu wersje kwiatowe, ale i tutaj nie mogłam się zdecydować. Jeden wykrój tysiące możliwości, takie lubię najbardziej! Znacie tego bloga? Prawda, że Julka potrafi stworzyć cuda.


MIEJSCE CZWARTE:



Kolory nie są w moim stylu, ale nawet w tych najbardziej "pstrokatych" jestem w stanie dostrzec dobrą formę ubrania. Tak było z żakietem Sylwii. Zobaczyłam go w częściach i już wiedziałam, że mi się spodoba. Prosta, klasyczna forma. Może być zarówno bardzo eleganckim płaszczykiem jak i w towarzystwie trampek czy baletek, codziennym okryciem wierzchnim. W Burdzie określona jako żakiet ale uważam,że spokojnie można by odszyć z niej płaszczyk. To dobry wariant dla chętnych posiadania eleganckiego płaszczyka, których przerasta trudność odszycia kołnierza. Wersja bez potrafi być równie atrakcyjna. Fajny żakiet i fajny blog z Norweskimi widokami w tle. 



MIEJSCE TRZECIE:



Pracownia stroju już nie raz zachwyciła mnie piękną propozycją, ale wtedy jeszcze nie robiłam tego zestawienia. Jej obecność na moim blogu była więc kwestią czasu. I tym razem mnie nie zawiodła, w ostatnim jeszcze wakacyjnym poście pokazała swoją najnowszą sukienkę. Wspaniałą letnia propozycja, fajny krój i te błękitne paseczki! Chodziła za mną taka sukienka całe lato ale nie miałam czasu na jej uszycie mimo jesieni chętnie wykradłabym Ci ją Aniu z szafy. 



MIEJSCE DRUGIE:



Haligashka, tym razem w nowym stylu prezentuje nam swoją najnowszą sukienkę. Przepiękny kolor, cudowny krój, wspaniały efekt. Wykrój częściowo opracowany samodzielnie. Autorka w opisie wspomina, że nie szyło się łatwo ale było wato. Odważna i dojrzała propozycja, nie mogę się na nią napatrzeć. Pisałam to kilka razy ale napiszę jeszcze raz, Haligashko - wyglądasz przepięknie!


MIEJSCE PIERWSZE:



Joulenka. Nie wiem czy jest jeszcze ktoś w szyciowej blogosferze kto jej nie zna. Niesamowita osobowość. Nietypowa blogerka szyciowa. Nie znajdziecie u niej zbyt wiele postów prezentujących rzeczy, które uszyła. Jej blog skupia się głownie na poradach i cennych uwagach czy lekcjach dotyczących szycia. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że w końcu pojawił się u niej post prezentujący jej w pełni własny projekt - lniana sukienkę. Przez jakiś czas można ja było po części zobaczyć na instagramie czy facebooku, aż w końcu Joulenka pozwoliła nam przyjrzeć się jej bliżej. Sukienka zasługuje na szczególną uwagę ze względu na fakt, że autorka sama ją skonstruowała i uszyła. Na dodatek zachwyca wspaniałą prostą, a jednak ciekawą formą. Koniecznie musicie zajrzeć na tego bloga!

5 komentarzy

  1. Świetny wybór Doroto, podoba mi się każdy wyróżniony projekt:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne projekty. Niemal każdy podziwiałam na wspomnianych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za wyróżnienie ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ubrania bardzo ładne, nie wiem czy potrafię wybierać miejsca, ale zielona marynarka jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te miejsca wcale nie są ważne! Cieszę się, że podzielacie mój zachwyt wytypowanymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń