WEŁNIANY KARDIGAN W FORMIE PŁASZCZA

środa, 26 października 2016
data:post.title

Chłodna jesień nastała i choć może jeszcze trafią się ciepłe dni to niestety bliżej nam do zimy niż do lata. Czas więc zaopatrzyć się w ciepłe, wełniane swetry by nie marznąć w ten ponury czas. W sklepach pojawiło się mnóstwo ciekawych propozycji, jednak nic nie daje takiej radości jak własnoręcznie wykonane ubrania. Niestety nie jest łatwo znaleźć materiał chociażby podobny do tych sklepowych. Wykonanie tych swetrów, często bardzo drogich wciąż jest dla mnie tajemnicą. Mimo wszystko postanowiłam, że znajdę jakiś materiał i moją wersję kardigana uszyję.

Pomysł na ten kardigan wpadł mi do głowy  już przy okazji szycia kamizelki z wykroju 126 Burdy 2/2010. Ten model mocno poruszył moją wyobraźnię i szybko pojawiło się wiele pomysłów na jego wykorzystanie. Jednym z nich był właśnie ciepły sweter w eleganckiej i niestandardowej dla swetra formie. Chciałam coś w stylu marynarki, trochę w formie płaszczyka ale jednak swetra. Zmieniłam jedynie kieszenie i tym razem zdecydowałam się na rozcięcie z tyłu. Materiał znalazłam w sklepie internetowym sklep.supertkaniny.com, mają całkiem bogatą ofertę swetrowych tkanin. Kupowanie materiałów przez internet jednak nie jest łatwe, zwłaszcza kiedy nie do końca orientujesz się w parametrach. Tak właśnie było w tym przypadku, kiedy to moja idealna tkanina okazała się niestety bardzo cienką. To w 80% wełna więc może jednak nie zawiedzie i na trochę mi posłuży bo kardigan wyszedł mi z niej świetny.






7 komentarzy

  1. Kardigan...dla mnie bomba, świetny, myślałam, że to płaszcz. W takiej wersji podoba mi się bardzo, oj chyba muszę pomysleć o takim. Bardzo podoba mi się materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo zarówno kardigan, jak i materiał, z którego go uszyłaś! Jodełka jest super! <3 Na zdjęciach nie wygląda na cienki. Ja się wręcz zastanawiałam, czy nie jest za gruby:) Oby dobrze grzał! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Bardzo podoba mi się materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę monotematyczna, ale nic nie poradzę na to, że podobają mi się Twoje wszystkie projekty:-). Kardigan Jest rewelacyjny:-) i chętnie taki widziałabym w swojej szafie. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za komentarze! Ciesze się, że mój kardigan tak Wam się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kardigan, bardzo podoba mi się Twój projekt! :))) Elementy płaszcza nadają mu eleganci, chyba muszę pomyśleć o takim ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Podoba mi się, że jest jednocześnie kardiganem i lekkim płaszczykiem, otworzyłaś mi oczy na wykroje, których bym z kardiganem nie łączyła :) Super materiał :)

    OdpowiedzUsuń