TOP 5 : NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W LISTOPADZIE

środa, 30 listopada 2016
data:post.title

Listopad. Zawitała do Nas zima. I choć na blogach pojawiły się już "ciepłe" propozycje to jednak sukienki w eleganckiej odsłonie wciąż zachwycają. Przed Nami święta i sylwester, nie braknie więc okazji na ich założenie. Zapraszam Was na listopadowe zestawienie moich ulubienic miesiąca, zainspirujcie się! 


MIEJSCE PIĄTE:



Marzyła mi się tej zimy parka moro, nie mogłam sobie niestety pozwolić na jej odszycie w tym roku. Z niecierpliwością czekałam więc na długo zapowiadaną propozycję Dominiki. Muszę przyznać, że znalazła bardzo fajny wykrój, który dodatkowo umożliwia odszycie zimowej podpinki. Choć zmieniłabym tutaj kilka elementów to jednak całość mi się podoba i zachęca do odszycia własnego wariantu tego modelu. Po więcej szczegółów zapraszam jej na bloga.


MIEJSCE CZWARTE:



To już jesień w szarym wydaniu. Bardzo ładny odcień tkaniny plus fajny krój płaszcza tworzy ciekawą propozycje jesiennego okrycia wierzchniego. Tego typu płaszcz przyda się każdej z Nas. Choć wydawało by się, że to prosta propozycja to jednak autorka łącząc duży kołnierz oraz kieszenie z paskiem, pokusiła się na przełamanie klasyki. Jeżeli szukacie płaszczowych inspiracji, zajrzyjcie na tego bloga.


MIEJSCE TRZECIE:



Słodka sukienka w stylu vintage. Bardzo dziewczęca propozycja, choć została uszyta dużo wcześniej ze względu na konkurs dopiero teraz pojawiła się na blogu. Jest coś w tym kroju co zawsze przykuwało moją uwagę, być może sama kiedyś się na niego zdecyduję. Dodatkowo zachwyciła mnie tutaj przepiękna tkanina w kwiaty, która idealnie podkreśla urodę autorki. 


MIEJSCE DRUGIE:



Kiedy brałyśmy udział w konkursie Szyciowy Blog Roku 2015 ( w kategorii moda ), nie miałam wątpliwości co do zwycięstwa tego bloga. Choć wybrano mój blog to jednak dla mnie to był numer jeden. Nietuzinkowy styl, pełen klasy i elegancji. Znajdziecie tam mnóstwo ciekawych propozycji. W tym miesiącu zaintrygowała mnie konkursowa sukienka w stylu vintage. Moc czerni, stylu i klasy jaką zaprezentowała autorka sprawa, że ciężko oderwać oczy i zdobyć się na odpowiedni komentarz. 


MIEJSCE PIERWSZE:



Jeden z moich ulubionych blogów szyciowych, zdecydowanie w moim stylu. Chętnie zaglądam i czekam na kolejne modowe propozycje, bowiem każda kolejna czymś zachwyca. Tym razem na blogu pojawiła się mocno kobieca, choć nietypowa jak na weselną sukienka. Prosty, klasyczny styl, przełamany zamkiem i kieszeniami mocno podkreśla charakter autorki. I oczywiście czerń, której w  tym przypadku nigdy nie braknie. Koniecznie zajrzyjcie na tego bloga! 

5 komentarzy

  1. O jej!! Ale mi miło! Dziękuje za to wyróżnienie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :) nr 1 również podoba mi się najbardziej, genialna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje oczy zatrzymują się na nr 2 i już nie chcą widzieć nic innego:) Zdecydowanie zasłużone miejsce w tym zastawieniu, jak i w konkursie Burdy. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów i oczywiście za drugie miejsce :) Zawsze obserwuję te wpisy, więc tym bardziej się cieszę, że znalazłam się wśród wyróżnionych osób :)

    OdpowiedzUsuń