TOP 5: NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W GRUDNIU

piątek, 30 grudnia 2016
data:post.title

Grudzień to miesiąc pełen okazji do uszycia nowych ubrań. Zawsze przyda się zimowy płaszcz, ciepły sweter, kolejna sukienka na wigilijny wieczór i oczywiście piękna kreacja na sylwestrową noc. Tych ostatnich jeszcze nie widać i zapewne pojawią się w styczniu ale na blogach mamy już odrobinę zimy i świąt przede wszystkim. Zobaczcie sami co tym razem zainteresowało mnie w szyciowej blogosferze.


MIEJSCE PIĄTE:



Moje odkrycie miesiąca. Nowy blog na liście, prosty styl i ciekawe formy. Z zainteresowaniem czekam na kolejny wypis. Znacie już justmakeit.pl ?


MIEJSCE CZWARTE:



Mimo, że ten model pojawił się praktycznie w każdym sklepie to sama planowałam uszycie takiego płaszcza tej jesieni. Bardzo powszechna forma, którą jednym cięciem można zepsuć i poprawić. W tym przypadku szczególną uwagę zwróciłam na wykończenie kołnierza, bardzo ładne rozwiązanie.


MIEJSCE TRZECIE:



W tym sezonie kardigany są moim szyciowym odkryciem. Pojawiło się ich kilka na blogach i każdy przykuł moją uwagę. Tym razem również nie mogłam pozostać obojętna. Po pierwsze moja nowa miłość - szarość. Po drugie forma- obszerny sweter z wąskimi rękawami. Po trzecie fajna długość i kieszenie. Całość daje świetny efekt.


MIEJSCE DRUGIE:



Nic na to nie poradzę, że zawsze mnie czymś zainteresuje <3


MIEJSCE PIERWSZE:



Znów zachwyca siłą koloru, stylu, klasy i kobiecości. Moje serce skradły te rękawy, hit tego sezonu w pięknym wydaniu. Brawo Martiarti !

3 komentarze

  1. Po raz kolejny jest mi bardzo miło i bardzo dziękuję :)
    P.s Przez te comiesięczne wyróżnienia jeszcze ktoś gotów pomyśleć że tu jakieś lobbowanie u Ciebie uprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej - nic na to nie poradzę, że zawsze mnie czymś zachwycisz! Masz świetny styl, który po prostu trafia w mój gust :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Wchodząc w link i widząc swoje zdjęcie nie spodziewałam się pierwszego miejsca :) Bardzo dziękuję :)! Mi też bardzo spodobała się sukienka bymondfee, idealny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń