PODSUMOWANIE ROKU 2016

piątek, 6 stycznia 2017
data:post.title
To był wyjątkowy rok. Rozpoczęłam pracę na swoim, uszyłam dla Was mnóstwo projektów, poznałam wspaniałych ludzi, wzięłam udział w świetnych sesjach zdjęciowych, które były zupełnie nowym doświadczeniem i  fajnie spędzonym czasem. Otrzymałam główną nagrodę w konkursie SZYCIOWY BLOG ROKU 2015, co po niespełna roku blogowania było dla mnie jednocześnie bardzo dużym zaskoczeniem i osiągnięciem. Udało mi się zobaczyć parę pięknych miejsc, zostać żoną, a tuż przed świętami mamą. A przy tym wszystkim zdążyłam uszyć sobie kilka na prawdę udanych modeli. Przede mną nowy etap w życiu i blogowaniu, tymczasem powspominajmy trochę rok, który już za nami. 

* * *
Przy współpracy z bardzo zdolnymi dziewczynami zrealizowałam dwie świetne sesje zdjęciowe w plenerze. Pierwsza to zimowa sesja moich ciepłych ubrań uszytych jeszcze w 2015 roku, na kolejną załapała się wieczorowa sukienka oraz pierwsze wiosenne modele. Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił, mam więc nadzieję, że to nie ostatnie sesje poza pracownią.
Z pośród wszystkich zimowych modeli, ZAKAPTURZONA spodobała Wam się najbardziej.
Wyjątkowy klimat Cofeina Cafe...


GŁĘBOKI KORONKOWY DEKOLT to najchętniej przeglądany post ubraniowy w roku 2016. 

Wiosną miałam okazję odwiedzić stolicę Hiszpanii. Mimo, że wyjazd miał zupełnie inny charakter udało mi się zajrzeć do kilku wspaniałych sklepów z tkaninami. Żałuję, że ta wizyta trwała tak krótko. Po więcej na ten temat zapraszam tutaj

Wprowadziłam 3 cykle postów:

Z RESZTEK TKANIN - postanowiłam zrobić porządek z tkaninami, w ten sposób spontanicznie powstało kilka postów i grupa na Facebooku pod tą sama nazwą. Wiele tkanin znalazło nowych właścicieli i wciąż Was przybywa w grupie co bardzo mnie cieszy. Grupa działa i rozwija się we własnym tempie i nie zamierzam tego zmieniać, to bardzo luźny projekt. Mimo, że z moich resztek tkanin uszyłam sobie sporo rzeczy to jednak zaprzestałam działać w tym temacie, być może kiedyś do niego powrócę. Chcielibyście?

BAZA WYKROJÓW NAJCHĘTNIEJ WYSZUKIWANYCH MODELI - stworzony na próbę. Wiem, że zaglądacie i bywa,że do tych postów wracacie. Czy powinnam go kontynuować?

TOP 5: NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W MIESIĄCU - pomysł na ten cykl spotkał się z Waszym ogromnym uznaniem. Uwielbiam Wasze prace i z przyjemnością chwalę się nimi dalej, a że mogę w ten sposób sprawić Wam małą radość to będę oczywiście ten cykl kontynuować.

* * *

Jesienią rozpoczęłam pracę nad strefą basic w mojej szafie, w związku z czym powstało kilka świetnych modeli. Niestety nie udało mi się uszyć wszystkich zaplanowanych ubrań. Ale bywa,że tworzenie podstawy naszej szafy trwa latami jestem więc pewna, że z czasem uda mi się skompletować wszystkie upragnione modele.

Na koniec przypominam najchętniej czytany post roku - STREFA BASIC W MOJEJ SZAFIE. JAK JĄ STWORZYĆ I DLACZEGO WARTO JĄ UTRZYMAĆ, który powstał przy współpracy z portalem KobiecePorady.pl


Dziękuję Wszystkim za wsparcie i motywacje, za każde odwiedziny, komentarz i wiadomość. To dla mnie bardzo ważne. Ten rok będzie dla mnie szalony i intensywny, przede mną dużo pracy niezwiązanej z blogiem. Mimo to postaram się wykorzystać każdą wolną chwilę by spędzić ją z maszyną i Wami !


12 komentarzy

  1. Blog jest świetny! Miniony rok był bardzo owocny, życzę aby kolejny był jeszcze lepszy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego życzę również Tobie, dziękuję :*

      Usuń
  2. Dorota idziesz jak burza! Rok 2016 mozesz śmiało uznać za przełomowy zarówno prywatnie jak i w życiu zawodowym.
    Trzymam kciuki i życzę samych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* U Ciebie również tak wiele się dzieje, cudowna pracownia i świetne uszytki! Życzę kolejnych sukcesów i dużo czasu na szycie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak wiele się u Ciebie wydarzyło i to w zaledwie jeden rok! Gratuluję wszystkich osiągnięć, tych prywatnych i zawodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Twoje roczne podsumowanie robi wrażenie :) Bardzo lubię Twój styl i będę czekać z niecierpliwością na każdy nowy post:) Zakapturzona jest super! Gratuluję sukcesów w życiu osobistym, jak i "blogowym" oraz życzę następnych! Tak trzymaj! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie to był dla Ciebie bardzo udany blog. Serdecznie gratuluję Ci sukcesów w prowadzeniu bloga i przede wszystkim wspaniałych zmian w życiu prywatnym. Niech obecny rok będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie to był dla Ciebie bardzo udany blog. Serdecznie gratuluję Ci sukcesów w prowadzeniu bloga i przede wszystkim wspaniałych zmian w życiu prywatnym. Niech obecny rok będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok pełen sukcesów - gratuluje. Blog jest super. Dopiero teraz go znalazłam i jestem zachwycona tym co robisz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń