TOP 5: NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W LUTYM

wtorek, 28 lutego 2017
data:post.title


Taki był luty! Na blogach jeszcze ciepłe płaszcze i kardigany. Powoli jednak ustępują wiosennym propozycją. Nie zabrakło też ciekawych sukienek, na tę część garderoby zawsze jest dobra pora. A co powiecie na falbanki? Sukienki z falbanką pokochała już każda z Nas, ten rodzaj marszczeń pojawił się również w sweterkach czy bluzach, ale czy przekona Was spódnica z falbanką? Zapraszam na mój szyciowy przegląd blogów.


MIEJSCE PIĄTE:


let.sew

Sylwia nie prowadzi bloga, swoje uszytki prezentuje na Burda.pl i Instagramie. Na jej koncie można znaleźć wiele ciekawych propozycji. Wielokrotnie zainteresowała mnie swoimi pomysłami. Dzisiaj wybrałam jej najnowszy płaszczyk, o którym jak sama pisze marzyła. To ile pracy w niego włożyła widać gołym okiem, bardzo ciekawy krój i ładne wykonanie. Warto przyjrzeć mu się bliżej. 


MIEJSCE CZWARTE:


Anetta Szyje

Aneta wciąż zasypuje Nas nowymi pomysłami. Na jej blogu jest co podziwiać, mnie oczywiście spodobał się klasyczny wiązany płaszcz. Fajny krój i uwielbiana przeze mnie w tym sezonie szarość. Chętnie ugościłabym go w mojej szafie.


MIEJSCE TRZECIE:



Ostatnio coraz więcej falbanek w ubraniach. Osobiście uwielbiam model sukienki z falbanką, mam w szafie już nie jedną. Zastosowanie tego marszczenie na sweterkach czy bluzach również bardzo przypadło mi do gustu. Ale do spódnicy z falbanką chyba się nie przekonam. Wybrałam tę propozycję Martiarti bo wygląda ciekawie, a w tej stylizacji wygląda wręcz super. I mimo, że sama bym jej nie założyła to Martynie te falbanki wyjątkowo pasują. A Ty nosiłabyś taką spódnicę?


MIEJSCE DRUGIE:


Milawi

Milawi odkryłam na Burda.pl. Na jej koncie pojawiły się zaledwie dwie propozycje ale obie bardzo gustowne i interesujące. Moja uwagę przykuła ta sukienka. Bardzo spodobało mi się jej wykonanie. Oryginalna wersja na pierwszy rzut oka nie zachwyca, wykrój taki nie pozorny, a jaki potrafi być efektowny. Więcej informacji na temat autorki i samego wykroju znajdziecie tutaj.


MIEJSCE PIERWSZE:



Dla Beaty w szyciu chyba nie ma rzeczy niemożliwych, z łatwością odszyje najtrudniejsze modele. Choć na jej blogu można zobaczyć mnóstwo pięknych rzeczy, zwłaszcza płaszczy, to w  tym miesiącu szczególną uwagę zwróciłam na jej kardigan. Klasyczny krój i fajna tkanina. W połączeniu z prostą bordową sukienką wygląda na prawdę świetnie. A jeżeli i Tobie podoba się ten kardigan i bardzo chciałabyś go mieć to koniecznie zajrzyj na bloga Beaty, znajdziesz tam szczegółową instrukcję jak go uszyć i gdzie znaleźć taka tkaninę.



7 komentarzy

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, jest mi bardzo miło znaleźć się w takim gronie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kreacje wybrałaś!!Dobrze że nasze grono się powiększa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sukienka Milawi, to moje dzisiejsze odkrycie :) Bardzo mi miło znaleźć się w Twoim rankingu kolejny raz, rzeczywiście na punkcie falban mam ostatnio fioła, więc cieszę się, że uważasz, że mi w nich dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo spodobała się ta sukienka. Gdyby nie Milawi pewnie nigdy bym nie zwróciła uwagi na ten wykrój, muszę się kiedyś zmobilizować by odszyć własną wersję :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Miło mi znaleźć się w Twoim rankingu :)i to na pierwszym miejscu :))) cieszę się, że spodobały Ci się uszyte przeze mnie rzeczy. Mam czasami taki skok w bok i szyję przez jakiś czas taką różnorodność, może mało w tym konsekwencji, ale ogólnie kocham klasyki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chętnie zaglądam na Twojego bloga :) I zazdroszczę takiej ilości czasu, który możesz poświęcić na szycie ! pozdrawiam

      Usuń