JEDEN WYKRÓJ WIELE MOŻLIWOŚCI - BURDA 2/2010 MODEL 126 KAMIZELKA/KARDIGAN/PŁASZCZ

niedziela, 2 kwietnia 2017
data:post.title


Czasem niepotrzebnie tracimy czas na poszukiwania kilku wykrojów interesujących Nas modeli. Tymczasem wystarczy jeden by wyczarować parę wspaniałych rzeczy. Do mojego eksperymentu wykorzystałam model 126 z Burdy 2/2010. Wkrój na bardzo prosty płaszcz. Najpierw, na jego podstawie odszyłam elegancką kamizelkę, wełniany kardigan aż wreszcie skusiłam się na klasyczny płaszcz. Bardzo wdzięczny model. Możecie wykorzystać go do odszycia proponowanych przeze mnie modeli, ale i świetnie sprawdzi się jako baza do własnych projektów. Bierzcie się do szycia!



ELEGANCKA KAMIZELKA  więcej tutaj
WEŁNIANY KARDIGAN więcej tutaj
KLASYCZNY PŁASZCZ więcej zdjęć zimą ;) 

5 komentarzy

  1. Też tak robię (głównie z lenistwa:p). Wszystkie 3 rzeczy wyglądają pięknie, ale moją ulubioną jest kardigan:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wykroje z potencjałem, wystarczą delikatne detale, dodatki a każda rzecz wygląda inaczej. Moim faworytem jest kardigan !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy projekty są bardzo w moim guście, najbardziej kardigan :-). Takie wielokrotne wykorzystanie jednego wykroju to duża oszczędność czasu, ale też fajne pole do ćwiczenia kreatywności. Ja do tej pory wykorzystałam podwójnie wykrój np. sukienki: wersja z rękawem lub bez oraz bluzki z której powstała również sukienka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają ale kardigan podoba mi się najbardziej,chyba przez to, że ma niebanalną formę. Wykorzystanie tego samego wykroju do uszycia różnych modeli jest jeszcze przede mną, ale uważam że to świetny pomysł i jak dużo czasu można zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wykrój, tyle pięknych rzeczy powstało ale wełniany kardigan jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń