TOP 5: NAJLEPSZE UBRANIA USZYTE PRZEZ POLSKIE BLOGERKI W MARCU

czwartek, 6 kwietnia 2017
data:post.title


Jeżeli chodzi o szycie, zdecydowanie wolę zimowe miesiące. Pełne płaszczy, kardiganów, ciepłych i grubych ubrań. W tym okresie stawiamy przede wszystkim na jednolite kolory i ciekawe formy, czyli coś co uwielbiam. Szyciowe blogi kuszą świetnymi propozycjami, aż chce się więcej zimy! Tymczasem powoli żegnamy zimne dni i wietrzymy szafy na wiosnę. Ten miesiąc jest również, dla Nas kobiet, bardzo szczególny. Przeglądają szyciowe blogi utwierdziłam się w przekonaniu, że najlepszy prezent na Dzień Kobiet zrobimy sobie same. Zapraszam na szyciowe podsumowanie miesiąca.


MIEJSCE PIĄTE:


Oversizowy płaszcz, to coś co kusi mnie już jakiś czas. Dlatego zwróciłam uwagę na tę propozycję Faustyny. Opuszczone ramiona, duży kołnierz, luźna forma - to mi się podoba! I mimo mojej drobnej postury ( i tej różowej podszewki:)), chętnie bym go przygarnęła.

MIEJSCE CZWARTE:


Jak tylko zobaczyłam te sukienkę, bezgranicznie się w niej zakochałam. I jak widać po komentarzach, nie tylko ja. Zobaczcie sami jaka prosta forma, a jaki efekt! Przepiękna propozycja!

MIEJSCE TRZECIE:


Nadchodzi wiosna, a wraz z nią czas na kombinezony! Tylko czekać jak zasypią Nas piękne propozycje. Tymczasem u Anety już mocno wieje wiosną, bowiem na blogu same "lekkie" propozycje. Mnie szczególnie spodobał się ten kombinezon. Chyba nie zwróciłabym uwagi na ten wykrój gdyby nie ten model. Świetnie wybór tkaniny, ten wzór tworzy formę jeszcze ciekawszą.

MIEJSCE DRUGIE:


No cóż nie mogłam nie zwrócić uwagi na ten kardigan. I nawet nie chodzi o to, że sama uszyłam sobie zupełnie podobny i jestem nim zachwycona. Po prostu uwielbiam tę popiel, ten krój, tę długość i pomysł przepięcia w talii paskiem. Rewelacja. 

MIEJSCE PIERWSZE:


Moje Burdowe odkrycie. Dość powszechny krój - szalowy kołnierz, duże kieszenie, przewiązane paskiem w pasie. Nic zaskakującego, a jednak mocno przykuwa uwagę. Czy to wina tego koloru? :)  Prosta forma, która świetnie sprawdzi się jako kardigan i płaszcz. Na dodatek jest na tyle bazowa, że może spokojnie poruszyć naszą wyobraźnię i posłużyć do odszycia własnego projektu.





4 komentarze

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:) Mam zaszczyt znaleźć się w takim znakomitym szyciowym gronie, jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje! Wszystkie dzieła są piękne, musztardowy płaszczyk przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciesze, że kolejny raz wpadło Ci w oko cos co uszyłam, i udało mi się ponownie tu zagościć :)
    Dziekuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :) Miło znaleźć się wśród takiego grona super szyjących blogerek!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń